Gå til innhold

venter nr.6

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er 30år og venter mitt 6 barn. Var absolutt ikke planlagt da jeg ikke er sammens med bf, men Jeg valgte å beholde for det. Angrer ikke på det. Jeg har to jenter på 12 og 8år og tre gutter på 6, 4 og 2år før. Nå venter jeg visst en gutt til med termin 31.desember. :-) Ser det er flere som venter barn nr 5 her. Godt å se det er flere med mange barn. Hvor i landet bor dere? Jeg bor i moss. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer :)

Så bra du valgte å beholde.

Har en veninne med 6 barn, og det går supert.

Skrevet

Gratulerer! Jeg venter barn nr 6 8. januar. Har også 2 jenter og 3 gutter fra før. Jenter på 18 og 13, gutter på 18, 4 og 17 mnd:) Jeg bor utenfor Sarpsborg.

Skrevet

Gratulerer med valget du har tatt:-)Det går nok kjempebra skal du se!Jeg er 33 år og venter nr.5 i februar!Lykke til videre:-))

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei og gratulerer med den lille på vei :)

Jeg venter også barn nummer 6, har 5 gutter fra før på 13, 10, tvillinger 6, og minsten på 4,5 år :) Selv er jeg 32 år, godt å høre om flere som velger å få mange barn, får veldig mange kommentarer når jeg nevner hvor mange jeg har både positive men også en del negative.

Jeg bor i Sandefjord :)

Skrevet

Gratulere med nr.6 i magen! :-))

Her er vi i vår 1pp på nr.6, hadde EL i går så hååpe jeg blir gravid igjen fort....

Lillegutt blir snart 1 år og de andre er 15 ,11, 7 og 4 år! :-)

Masse lykke til i resten av svangerskapet! :-)

Klem fra

Skrevet

Gratulerer og lykke til! Du er kjempeheldig! :-)

Skrevet

Gratulere så mye:o)

Her håper vi på nr 4. Gruer meg til å fortelle det, siden de mener at tre er mange nok...

Skrevet

Jeg venter nr 5 i slutten av januar. Har 3 gutter og en jente fra før, og nå ser det ut som det kommer en liten gutt til.. Storkoser meg med alle barna mine!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...