Ranveig R Skrevet 24. juli 2010 #1 Skrevet 24. juli 2010 Her har vi ei jente som snublar i alt og ingenting mange gongar for dagen. Alltid full i blåmerker og kular, blir trøsta igjen og igjen etter ho detter og slår seg på beina, på rompa, i hovudet, kor som helst. Ho er litt ustø på beina, held seg helst fast i noko(n) om ho skal tråkke over ein leike på golvet eller av ein eller annan grunn må ta eit lengre skritt enn vanleg. Ho har så vidt begynt å nestenspringe, meir som kappgang, løftar ikkje begge beina samtidig. Har øvd seg på å hoppe i fleire mnd, klarar av og til å lette med begge beina samtidig, men som regel er det ein fot om gongen. Andre som er på same nivå? Ho er forresten straks 2 år og 9 mnd.
Galskapens overhode Skrevet 25. juli 2010 #2 Skrevet 25. juli 2010 da dattera mi var 3 år var hun omtrent som din.. Jeg kontaktet helsestasjonen som tok en synstest og tilslutt legen som henviste oss til fysio som skulle se på henne. Konklusjonen hos oss ble ei frisk jente osm rett og slett har det for travelt og er for uoppmerksom og vimsete. Nå ved straks 7 år er det ikke noe problem Lillebror på 2,5 år har vært helt annerledes. Han har stålkontroll og tar gjerne spensthopp når han skal forflytte seg.. Og når man har vært gjennom alle undersøkelser og kanskje får vite at alt er i orden, så er det mye lettere for et mammahjerte å slappe av og godta det.
Ranveig R Skrevet 26. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2010 Ja, eg er ikkje egentlig bekymra, for lille har vore til kontroll på barneklinikken fleire gongar siste året (då på nevrologisk, trur ikkje ho har vore til fysio etter 4 mnd-kontrollen) og dei har ikkje funne noko gale, anna enn at ho er isolert grovmotorisk forsinka. Men det er veldig kjekt å sjå at andre har hatt det likt som oss, og at det har blitt bedre med tida!
Ranveig R Skrevet 26. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 26. juli 2010 Vi ventar for øvrig på time hos augelege for å undersøke synet til lille. Ho er tidvis veldig lyssky, alltid klossete og har ein bror som har veldig dårleg syn. Det er nok til henvisning, men ho blir ikkje prioritert (ventetid 7-9 mnd, blei henvist i januar).
lille sprelle Skrevet 28. juli 2010 #5 Skrevet 28. juli 2010 jøss! Så lang ventetid! Snuppa vår sjeler litt og vi fikk time etter ca 3 mnd og det var før hun var 10 mnd. har du prøvd andre øyeleger om du har noen i nærheten? du kan jo ev høre med en ortoptist om du har en i nærheten for å sjekke om vedkommende kan ta en midlertidig synstest (det krever at hun kan ordlegge seg ifht hva hun ser - enkle figurer)
Ranveig R Skrevet 28. juli 2010 Forfatter #6 Skrevet 28. juli 2010 Ja, det er lang ventetid. ingen andre augelegar her ute, då må vi til byen og det blir straks litt meir innvikla. Heldigvis blei vi henvist i sluttan av januar (trur eg det var), så det har allerede gått 6 mnd av ventetida. Storebror blei henvist pga skjeling då han var drøyt 3 år, då blei han heller ikkje prioritert tydelegvis, for han måtte vente i 6 mnd. Og det er lenge for ein brillelaus gut som viste seg å ha + 6,75 på det eine auget og +7,5 på det andre. Ikkje heilt happy med ventetida naturlegvis, men han har fått god hjelp etterpå. Synest det er greitt å få gå til same augelegen med lillesøster og (sjølv om eg egentlig ikkje trur ho har spesielt dårleg syn, vil berre forsikre meg om at det stemmer).
lille sprelle Skrevet 28. juli 2010 #7 Skrevet 28. juli 2010 Du sier hun er lyssky ser jeg? - Kan hun ha migrene/hodepine av noe slag også? Jeg har medfødt migrene og lys var det første de skjønte det på når det gjalt meg. Hun er jo så stor, så det kan gå an å snakke med henne om det. Ev passe på at hun drikker nok jevnlig og spiser regelmessig. Bruk solbriller og skyggelue når dere er ute, det vil avlaste henne! Det var noe helt annet enn det du spurte om, men jeg bare måtte nevne det!
Ranveig R Skrevet 28. juli 2010 Forfatter #8 Skrevet 28. juli 2010 Det har vore vurdert, den eine nevrologen vi har vore hos lurte litt på det, dei neste meinte ikkje det er sannsynleg. Men eg sliter sjølv med ein del migreneanfall, og det er jo til ei viss grad arveleg, så vi har tanken liggande. Alltid solhatt ute, som regel solbrillar og. Ho er flink til å drikke, matlysten har alltid vore variabel, men i det siste har det vore bra )
Kjukka Skrevet 25. august 2010 #9 Skrevet 25. august 2010 Sånn var jenta mi også... før sommerferien! Hun falt MINST 10 ganger til dagen. Løp som en kalv, klarte ikke å gå skikkelig i trapper (selv om vi holdt henne i ene hånda)... men i sommerferien hoppa hun på trampoline og alt ordna seg! Ja, vi har vært til legen med henne også, men ingenting i veien, sa han! Kanskje en hoppetur på trampolin kunne hjulpet? Bare ett forslag
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #10 Skrevet 25. august 2010 Har en på 2.5 som enda ikke hopper eller løper skikkelig. Hva er normalområdet for slikt?
Ranveig R Skrevet 25. august 2010 Forfatter #11 Skrevet 25. august 2010 Takk for svar. Trampoline har vi så vidt prøvd, men lille er ei engstelig jente og vart vettskremt av heile opplegget. Men no har ho fått 1 mnd på seg etter eg skreiv hovudinnlegget, og ho har kome litt vidare i utvikling. No lettar ho kanskje 1 av 3 gongar når ho prøver å hoppe ) Og jo prøver seg stadig på trapper, og ho kan gå fleire trinn utan å holde seg (ho datt sjølvsagt utfor ei trapp og slo laus ei tann då vi var på ferie, men alt i alt er ho blitt litt stødigare) )
Ranveig R Skrevet 25. august 2010 Forfatter #12 Skrevet 25. august 2010 Eg er absolutt ikkje sikker på kva som er verken snitt eller normalområde, men ut ifrå dette som eg fann på www.netbaby.dk er det heilt vanleg at barnet først lærer å hoppe når det er passert 2 år. Og at å gå, hoppe og springe skal gå av seg sjølv når barnet er 3. Tenker eg kjem til å gje lille litt ekstra tid med dette og, sidan ho heile tida har lagt etter både gjennomsnitt og normalområde for grovmotoriske milepælar som å sette seg opp, reise seg, krabbe og gå. ----------------- "• 25-26 måneder: Dit barns skridt vil være mere regelmæssige, og han/hun vil have lært den rullende bevægelse fra hæl til tå, som voksne bruger, når de går. Barnet vil også først blive rigtig god til at hoppe, når det er over 2 år. • 36 måneder: Når dit barns 3. fødselsdag nærmer sig, vil mange af de basale bevægelser falde barnet helt naturligt. Det vil ikke længere behøve at bruge en masse energi på at koncentrere sig om at gå, stå, løbe eller hoppe, selvom nogle handlinger, så som at stå på tæer eller stå på et ben, sikkert stadig kræver en koncentreret indsats." ---------------- Viss du er bekymra for barnet ditt pga sein utvikling (eller egentlig kva som helst anna), så må du huske på at helsestasjonen er eit lavterskeltilbud, og det kostar deg ikkje mykje verken av kroner, kalorier eller tid å få ein time og diskutere barnet ditt med ein fagperson )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå