Gå til innhold

dere som lar det være morgen kl 05, når tar babyene da sin første hvil?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ble litt nysgjerrig da jeg leste flere tråder her i kveld. Dersom de våkner og er våkne så tidlig, og dere lar dem sto opp fordi det ikke nytter å få dem til å sovne igjen, når hviler de igjen da?

Her våkner mini,7 mnd, kl 05 for pupp, og sover deretter til 07. Kl 7 er hun så våken at vi må leke en liten time, deretter legger vi oss og sover en time eller to til sammen,altså til kl 09 eller 10. Deretter er det to hviler i løpet av dagen.

Lurer bare litt. Og lurer på om det er ammingen som gjør at vi får sovet så lenge? (ammer henne i søvn igjen kl 5 og etter den timen på morgenen. Ligger og ammer da, og så sovner vi begge)

Videoannonse
Annonse
Gjest Kira06
Skrevet

Ja, jeg tror det er ammingen. Savner intenst den tiden hvor jeg bare kunne amme henne i søvn. Så lett og deilig:)

Nå vil hun kun ha pupp morgen og kveld (10 mnd gammel), og det er ikke snakk om å sovne igjen etter morgenpupp. Da har hun bare fått mer energi.. hehe! Så her er det morgen en gang mellom 0530 og 0630. Og da sover hun ikke igjen før nærmere 0930... dessverre*s*

Så nyt det mens du kan:)

Skrevet

Her kan morgenen starte mellom 05.30 - 06.30.

Hvis han våkner i seks tida er det tid for en morralur etter ca 3 timer. Han er litt over 9 mnd nå og har to lurer på dagen. En i 9-10 tida og en i ett tida på dagen.

Skrevet

Her er første lur etter 2 t, uansett om vi sto opp 0600 eller 0730. Jeg ammer han fortsatt i søvn fra kl 0500. han er 11,5 mnd.

Skrevet

Er nok ikke ammingen her i huset, siden jeg ikke har ammet siden hun var 4 dage gammel. Nå er hun 10mnd og har stått opp kl 0500 de siste 3 mnd. Da får hun en flaske, for jeg gidder ikke styre med frokost så tidlig. Etter flasken så leker hun litt, og så tar hun seg en lur. Dette kan variere, noen ganger sovner hun 6, andre ganger kl 7. Og så våkner hun i 7- 8 tiden, og da spiser vi frokost sammen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...