Gå til innhold

3 dager over forventet mens, test viser negativ..

Anbefalte innlegg

noen som har erfaring med det?

Er det fortsatt håp? Skulle ha hatt mens 22.7., tok CB- test i dag som viste negativ... mhm, hva skjer? Jeg var nesten så sikker på at jeg er gravid og er skikkelig lei meg nå....har bittelite spor av blod, men det er nesten ingenting (bittelite i løpet av dagen, men ser i hvert fall ikke ut som mens..)

Er det mulig at testen kan være feil, eller at jeg ikke har nok hormoner som tyder på svangersakp enda?

Fortsetter under...

heisann.. Jeg testet 2 dager over forventet mens og fikk helt kritt hvitt resultat. Tenkte da at tante rød var på vei og at det ikke var noen spire. testet på en torsdag og reiste vekk hele helgen. mensen var enda ikke kommet på mandagen så da testet jeg igjen og da fikk jeg svak positiv og "gravid" på cb digital.

Så hvis ikke tr er kommet etter noen dager så er det bare å teste igjen eller vente litt til ;o)

det er fremdeles håp... lykke til..

Vent minst 7 dager før ein tester seg. Da er ein meir sikker. Og enda sikker viss ein venter til 14 dager over mens.

Det er berre til å ta det med ro og ikkje stresse rundt det. Ventetida er lang, men, det hjelper og vente ja.

Hei...

En veninna av meg fikk ikke positivt svar før hun var 12 uke på vei. men for meg viste testen 10 dager før mensen. Det oppdaget jeg ved ynekologisk undersøkelse var litt sjokert:).

Det varierer fra kvinne til kvinne.:)

Lykke til, krysser fingrene for deg.

takk for alle fine svar;) nå er jeg litt lettet....

Da er det fortsatt håp, ja, det var godt å høre! Bare litt vanskelig å vente for å få bekreftet..:) Nå fem dager over mens, og fortsatt bare bittelitt rødlig (ikke frisk blod) som kommer ut..som evt tyder på festningblødning.

kryss fingrene! Det hadde vært stort om jeg får bekreftet om noen dager, jeg skal vente til onsdag og teller timene;)

Annonse

Hei:-) jeg hadde siste mens 9.mai,

og har tatt veeeeldig mange tester som

har blitt negative. For ett par uker siden

begynte jeg å bli litt kvalm og sånn, så tok

en ny test bare for sikkerhets skyld, og

jammen ble den positiv. Hvis jeg går utifra

siste mens var jeg da 9 uker på vei (11

fullgådde uker i dag) , mn var på ultralyd

ca.1 uke før positiv test pga att legen min

syns jeg hadde litt større livmor enn

normalt, og legen som utførte ul-undersøkelsen

trodde ikke jeg var gravid da...

så har nok hatt noe senere eggløsning enn normalt,

og er kortere på vei enn antatt.

Men uansett, det er mulig å få positiv test lenge etter

forventet mens;-)

ganske lenge etter forventet mens...:-)

Oj, skrev visst d samme 2 ganger nederst...

Hehe, skriver på mobilen, så ble visst litt rot...:-P

jeg var nok ca. 5-6 uker på vei når jeg var på

ultralyd forresten for da er det visst ikke alltid

så lett å se... For da er d ikke sikkert hjertet

har begynt å banke ennå...:-) og hun bare TRODDE

att jeg ikke var gravid;-) D kan jo være det samme

med deg, att eggløsning har vært litt senere enn

normalt og sånn...:-) også er d jo mange som kan få

en liten blødning når de egentli venter mensen...:-)

Hei..!

jeg testet dessverre ikke mer..på mandag fikk jeg en sterkere blødning som liknet veldig på mens..pluss menssmerter. Det varte i 2 dager. Så jeg fikk antageligvis mens 4 dager etter ikm, men den var mye kortere enn ellers. Pleier ikke å ha bare 2-3 dager, men gjerne 6. Mhm. Men synes det blødde litt for mye for en festninsblødning (og kanskje for lite for en SA..?), har jo ikke hatt noe sånt før.

Så jeg tror nok vi må prøve igjen neste gang..

Hvor langt er du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...