#lela# Skrevet 24. juli 2010 #1 Skrevet 24. juli 2010 her er babyen 7 månender,begynte med fast føde da hun var 6 måneder. I starten spiste hun kun litt av glassene og middgasmaten jeg lagte selv,mens hun spiste to fulle porsjoner grøt til dagen. Nå etter en måned spiser hun fortsatt kun ett halvt glass. Hvordan er det med dere?
Mamsen til AT:) *prøver igjen* Skrevet 24. juli 2010 #2 Skrevet 24. juli 2010 her spiser han hele glasset,og noen ganger litt dessert... men han spiste ikke hele glasset til og begynne med,men merket fort at han gjerne ville ha mer:) og når han ikke vil ha mer dytter han bare bort skjea;) Nå spiser han samme middagen som oss også,spørs litt hva vi har til middag. men da tar jeg bare litt og litt liksom til han,for som sagt så sier han ifra hvis han ikke vil ha mer. Er hun fornøyd med ett halvt glass,så er det vel greit...hun sier nok ifra hvis hun er mer sulten. og det kommer nok også når hun blir litt større:)
#lela# Skrevet 24. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. juli 2010 Takk:-) Ja,det er nok sant. Hadde vært lurt om produsentene lagte glassene havlparten så små, som et alternativ;-)
Mamsen til AT:) *prøver igjen* Skrevet 24. juli 2010 #4 Skrevet 24. juli 2010 kom på en ting kanskje hun fortsatt er litt mett etter grøten? vet ikke hvor lang tid det går mellom måltidene hos dere jeg,eller om jeg skjønte det riktig...?
#lela# Skrevet 24. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 24. juli 2010 Spiser første grøt rundt kl 11. Deretter litt frukt rundt 13 Middagsglass rundt 15 Siste grøt rundt 18... Ikke begynt på det siste/ fjerde ordentlige måltidet ennå,derfor kun frukt som andre måltid. (ammer morgen og kveld, og av og til rundt/etter måltidene).... Så tror ikke det skal være ett annet måltid som går ut over middagslysten. Er nok bare fordi,som du skrev, det er så tidlig/helt i starten med middagsmatprosesssen fortsatt:-)
det er berre mordi Skrevet 24. juli 2010 #6 Skrevet 24. juli 2010 Min spiser sjelden mer enn halve glasset, og hun er 9 mnd. Litt småspist av seg.
Propellll ♥ Skrevet 25. juli 2010 #7 Skrevet 25. juli 2010 Spiste vel 3/4 av glasset rundt 7 mnd tror jeg. Nå går det glatt ett helt glass Litt over 9 mnd nå
sillyfilly og Olivia Skrevet 25. juli 2010 #8 Skrevet 25. juli 2010 Jeg får ikke presset inn et 4 måltid hos min tutte. Det blir bare 3 stk. Grøt morgen, middags glass eller vår middag også grøt om kvelden. Ho legger seg veldig tidlig og sover veldig lenge. Men jeg ser ingen grunn til hysteri for ho legger godt på seg og er fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå