Gå til innhold

hmmmmmm.... litt brundt i trusa....????

Anbefalte innlegg

Var på do nå, og da var det bitte litt brun utflod i trusa. er 6 uker på vei ca. Er dette vanlig? Har ikke hatt det i de to andre svangerskapene, og kjenner jeg ble litt stressa nå. Ikke hatt noe vondt, annet en svake mens smerter.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142123803-hmmmmmm-litt-brundt-i-trusa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har akkurat opplevd det samme. Fikk brun utflod i 2 dager, mensmurringer, men nå er det borte. Rettere sagt det skiftet farge...noe som kunne tilsi infeksjon. Dette var på tors og fredag, ringte legekontoret, de kunne ikke ta meg inn på sjekk før mandag, så kjøpte meg en selvtest på apoteket for urinveisinfeksjon.

Fikk sterkt utslag på 2 av 3 ting det ble testet for, så nå krysser jeg fingrene for at det kan være det som gir utslag.

Skjønner at du blir redd, det er jeg også, men samtidig vet jeg at det kan være heeelt normalt.

Jeg skal på tidlig UL på torsdag, så jeg smører meg med tålmodighet og håper alt er i skjønneste orden.

Skal krysse fingrene for oss begge:-)

Hei.

Det behøver ikke bety noe annet enn at det er litt festeblødning. Når det er brunt betyr det at det er gammelt blod. Det er det friske røde som kan være litt mere risiko. Men det er umilig å si noe slikt sikkert. Hvis du er redd så ta deg en tur til fastlegen på mandag for en sjekk . Husk urinprøve, det er alltid lurt å ta med.

Lykke til:-)

så godt og høre :) Man leser jo alle disse skrekk historiene om de som mister. Og det er jo ikke noe man vil oppleve selv. Det må være så vondt. Da satser vi på at det ikke kommer mere :) skal til legen på onsdag, så får sjekket at alt er bra da:) takk for svar jenter:)

Skal krysse fingrene jeg også,:)

Jeg har opplevd dette i begge mine svangerskap.

Første gang det skjedde, falt det sammen med at symptomene mine (kvalme) plutselig forsvant i uke åtte. Jeg tenkte selvsagt det verste, men jeg hadde likevel bestilt tidlig UL uken etter, og siden det ikke var noe å gjøre fra eller til uansett, ventet jeg bare på den timen. Det gikk helt fint, alt var i orden, og han er nå en stor og fin gutt på snart to år. :)

Det skjedde denne gangen også - da fikk jeg time hos gynekolog via fastlegen. Jeg var da 6+5, og alt så fint ut. Et lite bankende hjerte! Jeg har ikke blødd noe etter dette.

Dette er mine erfaringer - det kan altså gå bra! Men jeg har også hørt om at brun utflod/brunt blod har vært første tegn på en MA/SA for noen. Gynekologen virket i utgangspunktet ikke bekymret før UL - han spurte om jeg hadde smerter, om jeg følte meg gravid, og om jeg hadde blødd mye. Dette var de tre tingene han var mest opptatt av.

Annonse

så godt og høre at det gikk bra:) jeg er fortsatt kvalm, og er slapp og sliten og hodepine. så de samme tegnene som var der i starten, er der fortsatt. og ikke har jeg vondt. så da velger jeg og være positiv jeg, til det motsatte er bevist:)

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...