Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurte på om jeg skulle kjøpe en tripptrappstol og en sånn komfyrdings brukt - hun skulle ha 1000 kr for begge - er ikke det litt dyrt? Eller det kan være jeg som er på viddene:)

Med komfyrdings mener jeg en sånn for å beskytte så ikke kjeler o a bikker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En ny tripp-trapp med bøyle og rygg koster 1949 på babyshop.

Gjest Kira06
Skrevet

Tripptrappstol er fryktelig dyrt for tiden ja!

Et lite tips er å lete på loppemarked, men man må være VELDIG tidlig ute. Folk sloss nesten om dem.. hehe! Vi har funnet to stk på forskjellige loppemarked, en til å ha hjemme og en på hytta. Betalte 500 kr begge stedene. Og med litt sandpapir og lakk ser de helt nye ut.

Skrevet

Å ja, men da er det kanskje ikke så dyrt da. Det stod at den var pent brukt med bøyle. Da skal jeg ta en titt tror jeg:) Takk for svar dere!

Skrevet

Med mindre det haster, så er de på salg, iallefall på barnas hus, fra tid til annen! Min erfaring er imidlertid at ikea sin stol er den beste i begynnelsen, følte småen satt bedre i den, og da slipper du å kjøpe stokke bøyle og sittepute, småbarnsinnlegg etc., men heller tripp trapp stolen etterhvert og da har den kommet på tilbud ;) Det var også ikea stoler som ble "kranglet" om i åpen bhg da vi gikk der iallefall inntil barna var 1 år, selv om de hadde tripp trapp med bøyle der også! Vet noen bare bruker festene/slene til ikea stolen på tripptrapp stolen etterhvert for å holde barnet på plass, og dette er egentlig bedre enn bøylen, da vi måtte ta bort bøylen da småen beg. å reise seg opp og klatre over den selv og det ble farlig.. da er det bedre med sele.. Bare et tips ut i fra min erfaring iallefall !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...