Gå til innhold

Da har jeg født!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på kontroll på Ullevål på grunn av påbegynnende svangerskapsforgiftning. Alt så ok ut, men mens vi var der begynte disse kynnerene som jeg har hadt en stund å bli hardere og oftere. Legen sa at det ikke var sikkert at jeg trengte kontrolltime neste fredag . Dro hjem og var tilbakre tilbake på Ullevål kl 1900..

Kl 2100 fikk jeg fødestue og lystgassen ble min kjære venn frem til Epiduralen.. kl 0257 så lille Tiril dagens lys.. Nydelug pia som var 3858 gram og 51 cm..

Lykke til alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer masse med lille jenten.

Skrevet

Gratulerer så masse:-)

Skrevet

Gratulere så masse! Så bra at ho valgte å komme av seg sjøl! Legen hadde rett angående den kontrolltimen ja. Hehe. Hørtes jo ut som en forholdsvis kjapp og grei fødsel. :)

Skrevet

Ja, det var en grei fødsel... Var på det værste da hodet skulle ut og da ville jeg kaste inn handkleet. Da lo jordmor av meg og sa at det gikk nok ikke ;-).. Lille Tiril lå å tittet på alle jordmor og barnepleier mens hun ventet på at moren skulle få en rie til slik at hun kunne komme helt ut..

Var oppe å gikk noen timer etter fødsel.. og er i strålende form.. Litt trøtt, men ellers ok

Skrevet

Hehe, ja denne gangen synes jeg og det var ille når hodet skulle ut, slik var det ikke med de andre. Gratulerer så masse med jenta! Klem

Skrevet

GRATULERE så masse med ei prinsesse!!! Nydelig navn på den lille!

Lykke til videre! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...