Gå til innhold

sprekke klar

lucky.nr.4

Anbefalte innlegg

Skrevet

har litt under 7 uker igjen nå til termin og har alt fått beskjed fra jordmor om å forberede oss på at h*n kan komme når som helst da både modningen og åpningen sånn smått har startet og jeg har gjevne tak i magen... i går tror jeg slimproppen gikk da vi kom hjem fra fødselsdags selskap... har 3 barn fra før, så "tror" ganske sikkert da jeg har sett og opplevd denne noen ganger før... Men jeg føler meg absolutt ikke klar.. trenger liksom disse siste ukene sammen med "bare" de andre barna..

Alt er på plass, så er ikke noe krise om h*n kommer, men kjennte plutserlig på tidsnøds følelsen i går da jeg sa "geleèn" etter et toalettbesøk..

er det flere av dere der ute som kjenner litt på denne samme følelsen?

Gleder oss stort til å få treffe vidundret som har bodd i magen i mange mnd nå, og angrer absolutt ikke at vi skal ha flere barn enn de vi alt har, men jeg var nok helt i vranglås på tanken om september barn, at tanken på juli/ august barn skremmer.. Det vil jo for det første kunne bety at man i lengre periode må være på fødestue/sykehus og være borte fra de andre barna, samt "planer" jeg hadde sammen med de andre barna før søster eller lillebror kommer til verden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...