Gå til innhold

Og der gikk visst slimproppen min også ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til morgen idag (rett etter jeg stod opp) rant det litt "vann" ut.. det var ikke så veldig mye...

Vet ikke om det var fostervann? hm..

Og etter dette har slimproppen kommet ut i flere små deler..

Slimfarget (tjukt og litt gulaktig... sorry detaljer:)

Og det har murret noe inn i granskogen i hele dag!

Tror det nærmer seg nå ;o) ..og har lagt toalettsakene i fødebagen.

Nå venter jeg bare på regelmessige tak!

... kan sikkert ta dagesvis.. hihi..

Noen andre i samme "båt"??

Klem meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oy så spennende :D Da skjer det sikkert noe snart vettu. Slimproppen kan vel gå en stund før selve fødselen men tak i magen er jo alltids posititv :)

Og der var den slimproppen alle prate om vettu ;)

Stor lykke til klem :D

Skrevet

Jeg har vel ingen forhåpninger om at det skal skje noe ennå...

Man hører jo om disse slimproppene (haha) og at det kan ta ukesvis før det skjer noe videre..

Men har endel murringer og litt tak innimellom - så håper bare det tar seg OPP ...og ikke ned... ;o)

Lykke til du også!!

Skrevet

Har samme opplevelse som deg. Mengden utflod tok seg ekstremt opp her om dagen, og nå kommer det større og større mengder slim (Og for dem som vil ha detaljer er dette veldig seigt og hvitt/gulaktig, og har en slags søtlig lukt) Det er akkurat som man kjenner at det er noe som skjer nederst i livmoren (murringer og "tak"). Jeg har måttet ta på meg bind, for her måtte undertøyet skiftes mellom hvert toalettbesøk. Nå gjenstår det bare å se hvor lenge vi må vente før ting skjer :)

LYKKE TIL!! (Og hold oss oppdatert ;)

Skrevet

Oy..hvis det du har beskrevet er slimpropp mammaløve så har jeg hatt det sånn i 2 dager :) Men kjenner ikke så mye murringer da.

Skrevet

Da tror jeg jammen at jeg har stiftet bekjentskap med min også, for slik har det vært et par dager. Og nå med endel blod i på ettermiddagen i dag.

Her har det murret jevnt og ujevn i et par uker, så nå må vel jammen den livmora ha øvd seg nok snart..

Skrevet

Da er vi mange i samme båt!

Jeg trodde vannet gikk i dag tidlig, for slimproppen gikk for noen dager siden, men på sykehuset sa de at han har plenty med badevann så jeg ble sendt hjem igjen gitt...

Har gått i flere uker med kynnere og maserier, men nå er det helt stopp.

AAArg! Kjenner at det begynner å gå på nervene løs... Jeg hadde jo termin i går, så det skal liksom ikke stoppe opp nå da! :-(

Masse lykke til, alle sammen - jeg håper vi snart får se gullene våre :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...