<3guttemamma<3 Skrevet 24. juli 2010 #1 Skrevet 24. juli 2010 Og i natt hadde jeg sånn mageverk at jeg fikk ikke sove et sekund! Fikk magevondt med en gang jeg la meg (ca kl 24), og da hadde jeg sammenhengende vondt, magesmerter og diare frem til klokken 05. Magen buldret noe helt vanvittig, noe som gjorde at snuppen var våken helt til klokken 04!! Huff... Tror dere han også reagerte på rekene?? Jeg tålte da reker før svangerskapet..
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 24. juli 2010 #2 Skrevet 24. juli 2010 hehe huff, du har sikkert fått i deg en "dårlig" reke eller noe. Da reagerer sikkert magen enda fortere når man er gravid, for å få det ut:P
<3guttemamma<3 Skrevet 24. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. juli 2010 Håper det var bare èn dårlig reke da, og ikke maaange..:/ velvel, håper jeg tåler reker etter svangerskapet iallfall..
bamali 2rosa og 1blå Skrevet 24. juli 2010 #4 Skrevet 24. juli 2010 Jeg er i utgangspunktet ikke allergisk mot noe som helst, men når jeg går gravid får jeg reaksjoner på de rareste ting (ullsokker for eksempel). Tror vi er litt ekstra ømfintlige i disse tider, men det går heldigvis over:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå