Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 24. juli 2010 #1 Skrevet 24. juli 2010 Holder ut sånn ca 10 minutter før jeg må kapitulere og trekke inn i skyggen igjen...Og jeg som vanligvis elsker sol og varme, må nok skylde på storemagen ja
mamsen & guttaboys Skrevet 24. juli 2010 #2 Skrevet 24. juli 2010 Da er vi 2:) nesten dårlig samvittihet for at jeg ikke sitter og koser meg i sola når den endelig er her.... men greier ikke.... hvis jeg setter meg og soler meg, har jeg en i magen som protesterer villt, jeg som hadde tenkt og bli så fin og gravidbrun i sommer:) (har nå bare sole vært her mer en 1 dag i gangen, så kan det jo hende at jeg ha vært brun også, men bor jo i Trøndelag, så må vel bare finne meg i det:)
Checkit Skrevet 24. juli 2010 #3 Skrevet 24. juli 2010 Samm her...prøve som best jeg kan å slite meg gjennom 15 min av gangen, men herregud så varm!! Er så kjedelig å være bleik og fisen, men men....finnes jo jukse alternativer, men jeg får åsså dårlig samvittighet av å ikke orke å nye sola!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 24. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 24. juli 2010 Men ettermiddagssolen, DEN er deilig den=) Lå og sløvet bort en liten halvtime i solstolen tidligere i kveld, herrrlig, når solen enda er varm, men ikke FOR varm!
2 boys & now pink Skrevet 24. juli 2010 #5 Skrevet 24. juli 2010 Jeg satt på en flott strand i Danmark med 30 grader, men litt skyet, så solkrem var ikke i mine tanker før jeg 5 timer senere sto hjemme og ikke kunne forstå hvorfor magen var så vond... SOLBRENT!!! Alle mine strekkmerker var solbrent... Og siden der er tynnere hud, gjorde det vondt. Snakk om å føle seg dum! Vet jo godt at solkrem skal på selv når det er overskyet... men denne tøtten tenkte bare på å smøre guttene på morgenen, og glemte mage og nusser og det som er!
mo9x Skrevet 25. juli 2010 #6 Skrevet 25. juli 2010 Oi, jeg er heldig skjønner jeg, for jeg ELSKER varmen, det blir bare ikke for varmt! De dagene det er varmt nok strekker jeg meg i sola!! (til tross for temmelig stor mage - fire dager til termin!) Og ikke blir jeg spesielt fort solbrent heller - snarere brun. Har aldri blitt så brun så fort noen gang jeg som nå (bruker solkrem altså).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå