Gå til innhold

puuuh...Klarer ikke sole meg lenger jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder ut sånn ca 10 minutter før jeg må kapitulere og trekke inn i skyggen igjen...Og jeg som vanligvis elsker sol og varme, må nok skylde på storemagen ja :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er vi 2:) nesten dårlig samvittihet for at jeg ikke sitter og koser meg i sola når den endelig er her.... men greier ikke.... hvis jeg setter meg og soler meg, har jeg en i magen som protesterer villt, jeg som hadde tenkt og bli så fin og gravidbrun i sommer:) (har nå bare sole vært her mer en 1 dag i gangen, så kan det jo hende at jeg ha vært brun også, men bor jo i Trøndelag, så må vel bare finne meg i det:)

Skrevet

Samm her...prøve som best jeg kan å slite meg gjennom 15 min av gangen, men herregud så varm!! Er så kjedelig å være bleik og fisen, men men....finnes jo jukse alternativer, men jeg får åsså dårlig samvittighet av å ikke orke å nye sola!

Skrevet

Men ettermiddagssolen, DEN er deilig den=) Lå og sløvet bort en liten halvtime i solstolen tidligere i kveld, herrrlig, når solen enda er varm, men ikke FOR varm!

Skrevet

Jeg satt på en flott strand i Danmark med 30 grader, men litt skyet, så solkrem var ikke i mine tanker før jeg 5 timer senere sto hjemme og ikke kunne forstå hvorfor magen var så vond...

SOLBRENT!!! Alle mine strekkmerker var solbrent... Og siden der er tynnere hud, gjorde det vondt. Snakk om å føle seg dum! Vet jo godt at solkrem skal på selv når det er overskyet... men denne tøtten tenkte bare på å smøre guttene på morgenen, og glemte mage og nusser og det som er!

Skrevet

Oi, jeg er heldig skjønner jeg, for jeg ELSKER varmen, det blir bare ikke for varmt! De dagene det er varmt nok strekker jeg meg i sola!! (til tross for temmelig stor mage - fire dager til termin!)

Og ikke blir jeg spesielt fort solbrent heller - snarere brun. Har aldri blitt så brun så fort noen gang jeg som nå (bruker solkrem altså).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...