Gå til innhold

hcg uke 6 - 46.000 - 55.000 på 2 døgn, lav stigning? Setter pris på svar (samme som 1.trimester)

Anbefalte innlegg

Tok hcg-prøve da jeg var 6+3 (kl 15.00) og da jeg var 6+5 (kl 09.00). Etter masse surr og over en uke emd ventig på resultatet kom dte endelig. En lege fra legekontoret (ikke min lege) ringte, sa stigningen var fin, fra 40 000 til 55 000. Så la han raskt på. Når jeg googler hcg-stigning (som er det viktige) så må jeg si min stigning ser veldig lav ut. Hva mente legen med at dette er helt ok? Etter mye søk på nett ser jeg at etter 4 uker så skal ikke hcg nødvendigvis doble seg hver 48. time lenger. Meen hver 48-92 time. Min dobling er hver 187 time!

Har klump i magen, det er lørdag og dette er et legejkontor jeg egentlig ikek hører til, er på ferie.

Har ikke hatt blødninger eller noe annet som kan indikere ulykke.

Er redd den lille ikke lever lenger og at det er grunnen til liten stigning. Eller er stigningen ok?

Takker veldig mye for svar

Fortsetter under...

be om å få UL, gå eventuelt privat.

Så langt som du er på vei, kan man se noe på bildet. Hjerteaktivitet kan være for tidlig men man kan se om det er noe i livmoren osv.

Stigningen din ser fin ut den tror jeg... er sånn hcg-tall freak jeg også... og siden www.betabase.info har hjulpet meg mang en gang..

Doblingstiden din er forresten ikke 187, men 162 hvos den steg fra 46 000 til 55 000, og enda raskere enn det om den steg fra 40000 til 55 000.

Lykke til! Går her i spenning jeg også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...