Gå til innhold

Vannet gikk kl 07, men fortsatt ingen effektive rier.. :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen stalltips?

Hadde termin i går, hatt enormt med maserier og vonde kynnere siden uke 34, men nå er det nesten ingenting.

Vil ikke settes i gang, vil at dette skal skje så naturlig som mulig så blir veldig veldig glad om noen har erfaringer/tips :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du får lov er det vel mest effektivt å være oppe og gå litt.

Stress gjør at kroppen utsetter fødselen gjerne så det burde du unngå:)

Spennende! lykke til:)

Skrevet

Hei hei!! Ikke stress, det kommer nok. Og uansett så modnes du, selv om du ikke har de sterke riene. :-) Vet at man blir utålmodig...

Jeg hadde selv en slik start sist. Da gikk vannet søndags formiddag, men det kom ingen rier...trodde jeg da.. Var på kontroll på føden på ettermiddagen, bare for å sjekke. Og da viste registreringen at jeg hadde litt rieaktivitet. Men ingen vonde, så det var liksom ikke mye hjelp i de. Ble sendt hjem med beskjed om å hvile og heller komme tilbake når riene tiltok og ble regelmessige. Det gjorde de på kvelden, uten at de var spesielt vonde. Ble lagt inn og gikk hele natta og bare ventet... Hadde akkurat nok rier til at jeg ikke fikk sove. Men ikke vonde nok til at det ble noe særlig åpning av de. Så på legevisitten på morgenen så bestemte de seg for å sette drypp, jeg begynte bli sliten ettersom jeg ikke hadde fått sove. Da gikk det bare 3 hærlige timer og så var gutten min ute!! En fantastisk fødsel, selv om jeg måtte ha drypp for å få den skikkelig i gang.

Men vet at det er vanskelig å få dagen til å gå. Så jeg ville bare forsøkt å gjøre alt klart, og så forsøke fortsette så normalt som mulig, uten å slite deg ut... Vet at det ikke er lett. Man vil jo bare se den lille :-) Men spis godt! Du kan trenge energien senere!! Masse lykke til!!!! :-)

Skrevet

Takk, jenter!

Fascinerende nok så var det tydeligvis bare en lekkasje eller noe, for gullet har mer enn nok badevann. (var på kontroll i sted)

Alt som har vært de siste ukene av maserier og kynnere er forsvunnet som dugg for solen og jeg er bare kjempedeppa :-(

Skjer i grunnen absolutt ingenting - annet enn at jeg er deppa, hormonell og sliten så dette skal bli artige dager...

(beklager syting)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...