Gå til innhold

Har baby ombestemt seg, eller?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

5 dager etter termin, hver kveld sitter jeg og kjenner på murringer.. Sover i rykk og napp, våkner tidlig, og da er det ikke så mye som et knirk lengre. Jeg blir helt deppa, jeg =(((

Begynner å mistenke baby for å ønske å bare bli der inne - enda det MÅ begynne å bli trangt. Spenner ut mageskinnet og buldrer rundt...

Unnskyld for sutring, altså - men har lyst til å kaste krykkene på noen snart!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huffamei, jeg føler virkelig med deg!! var sikker på du skulle føde før meg jeg!

Eneste jeg kan si er at mine symptomer på fødsel forsvant flere dgr før fødselen. Eneste jeg hadde var lett murring før det plutselig satte igang 2 timer etter leggetid.

Håper det setter igang hos deg snart.

Stooor trøsteklem.

Skrevet

Uff, jeg har et par krykker her som jeg godt kan sympati-kaste for deg ;)

Skjønner du er lei nå! Skal sende gode føde-vibber til deg......

Lykke til!

Skrevet

Skjønner at du er skikkelig lei. Sitter her 4 dager over termin og vet ikke om jeg skal gråte eller legge meg ned for å sove så tiden går fortere. Har heldigvis en snill samboer som skjønner meg og gjør så og si alt med 2-åringen våres nå. Min tålmodighet = null å går bare å kjenner etter noe. Kjenner såvidt noen murringer. Men det kan godt hende det bare er ren fantasi også :)

Skrevet

sender gode tanker og håper inderlig denne lille i magen din kan se til å sette fart ut og fram.... skjønner at du må være drit lei nå ja.... jeg er lei selv, men har seks dager til termin og er igrunn i ganske god form... så da kan jeg jo bare forestille meg hvor lei du og alle andre over termin som er bundet til sofa og krykker må være.... tvi tvi...

Skrevet

jeg er også lei...

har ca 2 uker igjen, men snuppa kom tre uker før... så denne her luringen burde også melde sin ankomst snart..

god ide det der m påtvunget "ventebesøk"....

Det skal jeg jammen gjøre med mine kommende gravide venninner.

Jeg tørr liksom ikke så mye ut av hus.... tenk hvis om at vannet går... om noe skjer når en sitter på kafe... på butikken... eller hvor en når enn er ....

glad pappaen i huset tar seg av aktiviteter med storesøster :-)

Skrevet

velkommen i klubben!!! e 8 daga over!

Skrevet

Beste som er med dette forumet er alle snille, gode og forståelsesfulle damer her inne=))) TAKK!!

- hjelper så godt å ikke være alene. (Tror jammen det er bra for mannen også, er grenser for hvor mye gørr han skal høre, stakkars - er jo ikke hans skyld at ikke ungen kommer ut når jeg mener det er på høy tid=)

Nei, nå tar vi og føder snart, dere. Fullmåne på mandag eller tirsdag, sant?

klem fra en mer optimistisk

Skrevet

nei, d e nymåne på mandag.. fullmnd er ikkje før 11. august! Å såå lenge vente vi ikkje! ;) Men nymnd daga e gode daga d også å føde på :)

Skrevet

Godt å høre vi er flere som er lei og slitne... :-)

Lykke til alle som er egentlig klare selv om barna våre ikke er det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...