*Lillemeg* Skrevet 24. juli 2010 #1 Skrevet 24. juli 2010 Hopper inn hit idag,er 12+1 idag=)Sliter med kvalme og oppkast.... Flere som heller ikke har fått spesielt med mage?
de_to og den lille Skrevet 24. juli 2010 #2 Skrevet 24. juli 2010 Velkommen til 2.tri og gratulerer med overståtte 12 uker Svigerinnen min var kvalm og kastet opp helt til 4-5. måned. Er selv 14 uker og har kastet opp 5 ganger i hele svangerskapet. Kvalmen har gitt seg og det samme har det meste annet... kjenner bare at magen driver å strekker seg, men har ikke fått noen mage å snakke om enda... Tror jeg kjenner selv at jeg har begynt å få en bitteliten kul nederst på magen den siste uken, men får på meg alle buksene mine og det er ingen andre som ser "kulen min". Skal iallefall på UL tirsdag og se om det bor en baby der inne, jeg er så utålmodig Det går sikkert bedre med deg og om litt
Galskapens overhode Skrevet 24. juli 2010 #3 Skrevet 24. juli 2010 holdt på til uke 14 med nr 1 og uke 20 med nr 2 før det gav seg.. noen jeg kjenner har holdt på hele svangerskapet.. Prøvd kvalmestillende på resept?
InsomNina Skrevet 24. juli 2010 #4 Skrevet 24. juli 2010 Er 12+6 idag og spyr hver dag fremdeles.. dessverre! Har gått på afipran en god stund, men synes ikke de hjelper stort lenger. Forbereder meg på at dette kan vare en god stund til, selv om jeg hååååååååper det gir seg snart. Ser ikke gravid ut enda, men har absolutt litt ekstra på magen som jeg ikke kan holde inne
lady82 Skrevet 24. juli 2010 #5 Skrevet 24. juli 2010 hei! jeg er strax i uke 14 nå, og spyr litt ennå, men er myyyye bedre!!! eneste jeg virkelig irriterer meg over nå er igrunn den gyselige jern smaken i munnen... skal ikke den forsvinne? hehe:) god "bedring"! prøv å kos deg mellom kvalmebygene!
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 24. juli 2010 #6 Skrevet 24. juli 2010 Jeg kastet opp sist i uke 15, så det varierer vel veldig hvor lenge man er dårlig Jeg begynte ikke å se noe særlig mage før uke 17, egentlig.. men det varierer jo også
Med_håp_i_magen Skrevet 24. juli 2010 #7 Skrevet 24. juli 2010 Jeg kasta nesten opp i dag - kom langt nok opp i halsen til at jeg fikk spysmak i munnen. Og jeg er i uke 25.... Det kommer og går her i gården
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå