Gå til innhold

gravid igjen!

Spira31

Anbefalte innlegg

Har ei datter som kom til uten problemer i august 2007...

siden det har vi prøvd på nr 2 (fra sommeren 2008)..

I løpet av 2009 hadde jeg først 3 SA og så en MA med utskrapning 3.aug ifjor... ble utredet etter det, men ingenting feil er funnet..

Har ikke vært gravid igjen før nå (alle de gangene ifjor ble jeg gravid rimelig kjapt..)..så nå har jo kroppen hatt en lang pause (ca 1 år) ..

Testet positivt for 3 dager siden, bare 3+2 på vei (har CB fertilitetsmonitor, så er sikker på eggløsningen, men lurer på om den er den første eller andre dagen det eggløsningstegnet viser...?)

Gyn.kontoret som jeg går til har ferie nå. Åpner igjen 2 august. Gyn. mener jeg ikke trenger noe crinone eller liknende...(jeg har jo klart det en gang før uten problemer...)...og siden ingenting er påvist under utredning... han har lovt meg tidlig UL og sånn da.

tenkte å dra til legekontoret mitt på mandag og be om hcgprøver...

ellers så tar jeg multitabletter for gravide og mumomega ...

Noe annet jeg burde gjøre enn å tenke positivt???

klem fra meg

Fortsetter under...

Gratulerer!! :-) Tok du deg en prøvepause før denne runden, eller bare ble det sånn?

Jeg har en sønn født 2007, uproblematisk svangerskap. Har så hatt 4 SA/MA på ett år, og har nå prøvepause. Har blitt utredet og har en mild form for Leiden, så jeg kommer til å be om Albyl-E neste runde. (Visste ikke at jeg hadde det, så tok ingenting i 2007, og den siste MAen gikk skeis på tross av medisinering.) Men siden de ikke har funnet noe hos deg på utredning, så skulle man ikke tro at du behøver noen medisinering. Dette går bra, krysser fingrene for deg!

Klem, klem!

Tok ingen prøvepause...men det var vel variende hvordan prøvingen var..målte ikke etter EL alle mnd.. .men de to siste mnd hadde jeg fått meg CB fertilitetsmonitor. Anbefaler den! (den viste nemlig EL på forskjellige dager..altså ikke samme dag hver mnd).. :)

Takk for svar!:) Håper det klaffer for deg snart også:)

klem klem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...