Tjorven68 Skrevet 23. juli 2010 #1 Skrevet 23. juli 2010 Nå blir det en spennende tid i møte. Sluttet med pilla for ca 3 mnd siden. Og håper at det blir en liten småttis om ikke alt for lenge. For 7 år siden mistet jeg et barn i uke 24. Hun levde kun i 52 timer før hun ga opp, da lungene ikke var ferdig utviklet. Så derfor er det med skrekk blandet fryd at jeg vil prøve på nytt med å få et barn til. Og de problemene jeg hadde ved det første svangerskapet, som gjorde at jeg fødte for tidlig. De er nå ordnet på. Så derfor er det bare å stte igang ))
Lillemy36 Skrevet 23. juli 2010 #2 Skrevet 23. juli 2010 Velkommen til oss her inne;-)) Skjønner godt at det er spennende for deg:-)
Tjorven68 Skrevet 24. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. juli 2010 Takk for det. Ja dette blir spennende Fint å kunne snakke med andre i samme situasjon.
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 25. juli 2010 #4 Skrevet 25. juli 2010 Velkommen til deg! Håper at du blir gravid raskt og at du får kose deg med en høygravid mage med en aktiv baby inni om noen måneder!
Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 25. juli 2010 #5 Skrevet 25. juli 2010 Hei! Sterk historie... Jeg vil bare ønske deg masse lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå