Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Denne gangen her (4'rde gang jeg er gravid) var jeg ikke hos legen før 10+5.

Hadde en privat time på UL i uke 8, iom at jeg mistet den 3'dje gangen jeg var gravid.

1 legebesøk er ikke akkurat så veldig spennende hvis man har gjort det før. Men mener å ha lest at man bør ta første kontroll senest ca 12 uker på vei, pga alle prøvene.

Mer spennende når man hører hjertelyden. :)

Takk for svar :)

Jeg er nok litt tilbakeholden pga at jeg har mistet to ganger tidligere. Vet derfor at det (for meg) er 50% sjans for at dette skal gå bra. Og jeg synes det er sååå kjipt å gå til lege, fysio osv for så å miste....:P

Vil derfor drøye det litt denne gangen, hvertfall så jeg er over de aller første ukene.

Negativ sa du?:)

Skjønner veldig godt hva du mener!

For meg var det viktidere å komme på UL å få se den lille peanøtten, med et bankende hjerte, enn å få tatt blodprøver.

Fikk ikke henvisning til ul da, måtte bestille selv. Men har hørt at hvis man har mistet 2 eller fler ganger, blir man ekstra fulgt opp.

Ja, jeg kunne også forøvrig tenkt meg en tidlig ul, men vet jo at de ikke kan gjøre noe fra eller til.

Jeg mistet to ganger før jeg fikk minstemann, men måtte selv be om den ekstra oppfølginga (tidlig ul og hcg testing hver uke) da jeg igjen ble gravid. Dette var noe som ikke var noen selvfølge fra legen sin side virket det som. Nå som jeg har dette litt på avstand prøver jeg å være laidback og ikke mase (ergo vente med legetime)...:P

Annonse

var litt tidlig siden jeg bare var 5 uker på vei da,men godt å ha fått det gjort=) hehe fikk ikke time før 9 august pgav ferie,men da er jeg mellom 10 og 11 uker tror jeg ( er ikke helt sikker på termin og sisste mens)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...