iok med sønn <3 Skrevet 23. juli 2010 #1 Skrevet 23. juli 2010 Hei. Noen som har tips, råd, erfaringer på forskjellige babycall produkter? Nå finnes det jo så mye da... Både med kamera å greier, men det kan jo bli litt dyrt kanskje? Hva er deres erfaringer/ hva har dere evt. kjøpt?
Mamma 2010 Skrevet 24. juli 2010 #2 Skrevet 24. juli 2010 Hei! Jeg har saumfart markedet og kommet til "best i test" : Babytalker 1020. Denne har jeg bestilt på teknikmagasinet på nett. Kostet totalt med frakt 638,'. Kom etter 3 dager det som er bra er at det er LITE forstyrrelser som denne tar inn. Synes at dette så greit ut. De koster jo fort opp i over 1000 kroner. Mens denne er både rimelig og har god kvalitet. Litt om hva det sto på nettet: Babyphone Med den moderne BABYTALKER 1020 kan du følge med barnet på en trygg og pålitelig måte. Med en rekkevidde på 2 km og minimalt med forstyrrelser, vil du alltid føle deg rolig til sinns. Produktegenskaper Lang rekkevidde: opptil 2 km i åpent terreng Minimalt med forstyrrelser LYKKE TIL MED INNKJØP !!
*Mo9cA* Skrevet 24. juli 2010 #3 Skrevet 24. juli 2010 V har denne fra Super Nova og er kjempefornøyd:-)) http://www.barnashus.no/nettbutikk/detaljer/42/barnesenger/babycall/super-nova-digital-babycall.html Koster litt, men absolutt verdt det i lengden. Har aldri tatt inn støy fra andre.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 24. juli 2010 #4 Skrevet 24. juli 2010 Jeg har doro sin med video. Er knallfornøyd. Koster rundt 1500 kr, men er til gjengjeld veldig god og kom godt ut i test. Tar ikke inn støy fra andre.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 24. juli 2010 #5 Skrevet 24. juli 2010 Vi har denne (doro bm 35+1) http://www.babyshop.no/wsp/babyshop/frontend.cgi?func=frontend.show&func_id=13654&template=product_info&open=953 og er kjempefornøyd m den=) Det fine er at den har tre enheter, slik at man kan bruke to enheter på en gang uten strøm (f.eks en ute i vogna og en som man tar med seg rundt i huset inne), i tillegg til at det er en tredje, stasjonær enhet som krever strøm, som f.eks kan stå fast på babyens soverom. Veldig praktisk! Koster 800 kr.
surfepia Skrevet 24. juli 2010 #6 Skrevet 24. juli 2010 Hei, slenger meg på denne! Hadde ikke sånn sist vi. Men tenker det kan være kjekt nå ettersom soverom og stue er i forkjellige plan. Skal sjekke opp de som dere har tipset om. Men så lurer jeg på, bruker dere noen andre i vogna da? Tenker det kan være kjekt med en liten i vogna. Sånn at man hører når babyen våkner... Men de med kamera trenger man jo ikke i vogn??? Jeg bare spør? Vet ikke hvordan disse funker jeg...
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 24. juli 2010 #7 Skrevet 24. juli 2010 Vår er veldig fin til bruk i vogn, sjekk under her;)
surfepia Skrevet 24. juli 2010 #8 Skrevet 24. juli 2010 Hmm... dette var vel kanskje noe svar på det jeg lurte på. En til vogn og en fast på soverommet. :-) Kjekt!
iok med sønn <3 Skrevet 25. juli 2010 Forfatter #9 Skrevet 25. juli 2010 Mange tips her altså Jeg får bare lese om forslagene deres, å se hva jeg kommer frem til Takk for hjelpen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå