Gå til innhold

Babycall, hva skal man velge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Noen som har tips, råd, erfaringer på forskjellige babycall produkter? Nå finnes det jo så mye da... Både med kamera å greier, men det kan jo bli litt dyrt kanskje? Hva er deres erfaringer/ hva har dere evt. kjøpt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg har saumfart markedet og kommet til "best i test" :

Babytalker 1020. Denne har jeg bestilt på teknikmagasinet på nett. Kostet totalt med frakt 638,'. Kom etter 3 dager :) det som er bra er at det er LITE forstyrrelser som denne tar inn. Synes at dette så greit ut. De koster jo fort opp i over 1000 kroner. Mens denne er både rimelig og har god kvalitet.

Litt om hva det sto på nettet:

Babyphone

Med den moderne BABYTALKER 1020 kan du følge med barnet på en trygg og pålitelig måte. Med en rekkevidde på 2 km og minimalt med forstyrrelser, vil du alltid føle deg rolig til sinns.

Produktegenskaper

Lang rekkevidde: opptil 2 km i åpent terreng

Minimalt med forstyrrelser

LYKKE TIL MED INNKJØP !!

Skrevet

Jeg har doro sin med video. Er knallfornøyd. Koster rundt 1500 kr, men er til gjengjeld veldig god og kom godt ut i test. Tar ikke inn støy fra andre.

Skrevet

Vi har denne (doro bm 35+1)

http://www.babyshop.no/wsp/babyshop/frontend.cgi?func=frontend.show&func_id=13654&template=product_info&open=953

og er kjempefornøyd m den=)

Det fine er at den har tre enheter, slik at man kan bruke to enheter på en gang uten strøm (f.eks en ute i vogna og en som man tar med seg rundt i huset inne), i tillegg til at det er en tredje, stasjonær enhet som krever strøm, som f.eks kan stå fast på babyens soverom. Veldig praktisk! Koster 800 kr.

Skrevet

Hei, slenger meg på denne! Hadde ikke sånn sist vi. Men tenker det kan være kjekt nå ettersom soverom og stue er i forkjellige plan. Skal sjekke opp de som dere har tipset om. Men så lurer jeg på, bruker dere noen andre i vogna da? Tenker det kan være kjekt med en liten i vogna. Sånn at man hører når babyen våkner... Men de med kamera trenger man jo ikke i vogn??? Jeg bare spør? Vet ikke hvordan disse funker jeg...

Skrevet

Vår er veldig fin til bruk i vogn, sjekk under her;)

Skrevet

Hmm... dette var vel kanskje noe svar på det jeg lurte på. En til vogn og en fast på soverommet. :-) Kjekt!

Skrevet

Mange tips her altså ;) Jeg får bare lese om forslagene deres, å se hva jeg kommer frem til :) Takk for hjelpen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...