jula Skrevet 23. juli 2010 #1 Skrevet 23. juli 2010 det kan vel ikke være mulig...eller?? hør her:gutt på 3,5mnd-fullammes men bruker smokk,kan gå 6-7t mellom amming på natten. ikke hatt mensen,hatt sex EN gang;-) en varm sommerkveld i stockholm for 3uker siden. så har jeg hatt en liten rosa blødning for 4dager siden samt litt brun utflod samme dag..ikke noe verken før eller etter.blødd lett i tannkjøttet,lettere irritert??, og varm i kroppen til tider...kan selfølgelig være innbilling men...tok test for 3 dager siden-på kvelden ,negativ.når kan jeg teste igjen tror dere??blir litt "sprø" av dette da..;-)
jula Skrevet 23. juli 2010 Forfatter #2 Skrevet 23. juli 2010 må legge til at jeg har hatt LITT stikkinger i magen også i det siste..
Lullunutu Skrevet 23. juli 2010 #3 Skrevet 23. juli 2010 Spennende :-) Hehe :-) Test om en uke feks, men skjønner hvis du tester før også, man skal jo liksom klare å vente.... Fikk ihvertfall sånn rosa slim da jeg ble gravid.. Man vet jo aldri =)
jula Skrevet 23. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 23. juli 2010 huff ja..litt vel spennende..!har ei jente på 2,5 i tillegg til han på 3,5 mnd,så kan bli hektisk dette!bektmrer meg ikke over flere barn,men om permisjonen...har 80prosent dekning så lurer på om jeg får jobbet før evnt ny perm...har IKKE råd ti 80 av 80 for å si det sånn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå