Gå til innhold

noen med plager/ komplikasjoner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som har/ har hatt plager etter komplikasjoner i løpet av svangerskapet?

Selv har jeg vært mye plaget og i dårlig form. Har ikke klart å glede meg over svangerskapet enda:( Har vært sykemeldt siden uke 7 og det ser ut til at jeg blir sykemeldt resten av svangerskapet.

Har vært kvalm siden dag 1 og er det enda. Har enda brekninger enkelte morgener og kvelder, men heldigvis flere dager uten nå:) Hadde for høyt blodtrykk rundt uke 14 og ble satt på medesin uke16. Medesinen stabiliserte heldigvis blodtrykket. Bekkenplagene startet i begynnelsen av 2 trimester og nå er jeg henvist til sykehus for oppfølging pga mulig svangerskapsdiabetes !!!! Har tatt glukosebelastningstest, der blodprøvene viste verdier på 5 og 9.8 (fastende og etter å ha drukket "sukkervannet"). Etter telefon fra legen ang mulig svangerskapsdiabetes har jeg lagt om kostholdet. Gjør alt for at den lille skal ha det bra... Er nå i uke 28 og er nettopp begynt å kjenne daglige spark fra den lille. Tok lang tid før jeg kjente liv denne gangen pga forranliggende morkake.

Er mor til verdens beste 6 åring som gleder seg veldig til å bli storebror og samboer med verdens beste kjæreste som gleder seg til å bli pappa igjen:) Vil så gjerne glede meg jeg også istedetfor å være engstelig !!! Hvordan føler/ følte dere det i sangerskapet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...