movik Skrevet 23. juli 2010 #1 Skrevet 23. juli 2010 Er det noen av dere som har/ har hatt plager etter komplikasjoner i løpet av svangerskapet? Selv har jeg vært mye plaget og i dårlig form. Har ikke klart å glede meg over svangerskapet enda:( Har vært sykemeldt siden uke 7 og det ser ut til at jeg blir sykemeldt resten av svangerskapet. Har vært kvalm siden dag 1 og er det enda. Har enda brekninger enkelte morgener og kvelder, men heldigvis flere dager uten nå Hadde for høyt blodtrykk rundt uke 14 og ble satt på medesin uke16. Medesinen stabiliserte heldigvis blodtrykket. Bekkenplagene startet i begynnelsen av 2 trimester og nå er jeg henvist til sykehus for oppfølging pga mulig svangerskapsdiabetes !!!! Har tatt glukosebelastningstest, der blodprøvene viste verdier på 5 og 9.8 (fastende og etter å ha drukket "sukkervannet"). Etter telefon fra legen ang mulig svangerskapsdiabetes har jeg lagt om kostholdet. Gjør alt for at den lille skal ha det bra... Er nå i uke 28 og er nettopp begynt å kjenne daglige spark fra den lille. Tok lang tid før jeg kjente liv denne gangen pga forranliggende morkake. Er mor til verdens beste 6 åring som gleder seg veldig til å bli storebror og samboer med verdens beste kjæreste som gleder seg til å bli pappa igjen:) Vil så gjerne glede meg jeg også istedetfor å være engstelig !!! Hvordan føler/ følte dere det i sangerskapet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå