Julibarnet2010 Skrevet 23. juli 2010 #1 Skrevet 23. juli 2010 Er det vanlig at det blir mer eller mindre utflod på slutten av svangerskapet? og hvorfor er det slik? Har 2 dager igjen til termin, og har ikke merket noen forandring på den fronten. (leter febrilsk etter tegn på at det nærmer seg, hehe)
*lykkebaby*!FØDEKLAR! Skrevet 24. juli 2010 #3 Skrevet 24. juli 2010 Det kommer mer fordi slimproppen løsner/blir mindre :-) Noen får en kjempepropp ut og vet at nå er den gått, andre får bare mer utflod fordi den løsner litt og litt. Lykke til når du kommer til fødsel :-)
Julibarnet2010 Skrevet 24. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 24. juli 2010 Skjønner... Takk for det,får håpe det skjer noe snart. Skal nå på babybesøk til en nyfødt, kanskje det hjelper:-)))
mammaløve Skrevet 24. juli 2010 #5 Skrevet 24. juli 2010 Herrejemini her slår jeg alle rekorder med tanke på utflod! De siste dagene har det blitt et ekstra truseskift midt på dagen for å si det sånn. Ekkelt, føles noen ganger som at jeg har tisset litt på meg, men (nå kommer detaljene....) utfloden er seig og hvit den så der er ingenting å ta feil av. Slimpropp kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå