Snart mamma til 2 <3 Skrevet 23. juli 2010 #1 Skrevet 23. juli 2010 Hei. Jeg lurte på om det går ann å miste/få dårlig blodtirførsel til den ene foten? Har sånn rar smerte i venstre fot. har hadd det i nesten hele dag. Kjennes ut som om foten har vært veldi, veldi frossen også skal du varme den opp med varmt vann. Da får du skikkelig vodt i foten, når varmen kommer tilbake. Å slike smerter har jeg hadd helt siden i ettermiddag. synes bare at d blir verre. What to dooo?
Super-Mish Skrevet 23. juli 2010 #2 Skrevet 23. juli 2010 Med manglende blodtilførsel blir foten hvit, kald og følelsesløs.
snartmammapåny Skrevet 23. juli 2010 #3 Skrevet 23. juli 2010 Tviler på det kan være manglede blodtilførsel.. Da vil den i så fall også miste farge. Vil heller tro det kan være en nerve som ligger litt i klem og dermed gir slike smerter. Nerver i klem nå og da er vedig normalt når bekkenet skal utvides og babyen/livmoren tar mer og mer plass. Ellers er det også noe som heter urolige ben som også er meget normalt i svangerskap, men det skal ikke gi slike intense smerter som man får etter frostbit da, men spørt hvor ille smertene er..
Snart mamma til 2 <3 Skrevet 23. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 23. juli 2010 Takk for svar. Smertene kommer og går veldi, og ligger egentli for det meste i ankelen. De kommer for det meste om jeg går på foten eller beveger på tærne, akkurat som frostbitt. Men så lenge det ikke er galt med blodtilførselen noen plass så går det bra var så redd for at hvis det lå noen blodårer i klem, at det kunne gå ut over lillegutt i magen åg.
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 24. juli 2010 #5 Skrevet 24. juli 2010 Jeg har ikke noe fasit svar til deg, men kan bare snakke ut fra egen erfaring..... Det er jo en kjent sak at blodstrømmen går noe tregere i kroppen under et svangerskap. Har du antydninger til varicer?? Altså åreknuter.....hør med din mor om hun hadde det når hun gikk gravid, dette går ofte i arv.....men jeg vil absolutt anbefale deg og bruke støttestrømper. Kjøpes i spes. butikker eller på apotek.... Men nå kommer min egen erfaring, jeg fikk blodpropp i benet, og dette begynner vanligvis i ve. ben. Hadde vondt og ubehag, var litt mer hovent og selvsagt bedre på morgenkvisten etter en natt i ro. Jeg gjorde en feil, gikk for lenge med det før jeg fikk det undersøkt. Vil ikke skremme deg, men vil du skal ha dette i bakhodet om det ikke bedrer seg, så sier jeg få det undersøkt. Like viktig og avkrefte som og bekrefte..... Klem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå