Gå til innhold

Wow! Jeg er i elendig form!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver å bli gravid med nummer to, og hverken denne eller forrige måned funket det- Vi som fikk det til på første forsøk med forrige baby! :-)

Jeg ble skuffet ja, da jeg idag på IKM fikk "Ikke Gravid" på CB digitaltest.... Men mensen uteblir og jeg har vond korsrygg, kvalme, svimmelhet som symptomer - I tillegg til at jeg har halvårets feiteste forkjølelse :-P

Men kanskje jeg faktisk er syk og mensen har tulla litt? Hadde en snodig mellomblødning i mai-etterfulgt av en lei soppinfeksjon-den har muligens forskjøvet meg litt!? Vi hadde faktisk sex rundt el-tider nå denne måneden og er litt bortskjemt i.o.m at vi ble gravide på et blunk med forrige barn... Så det er derfor jeg er litt skuffa nå selv om de fleste har det så enkelt som oss!:-)

Selvfølgelig lurer jeg på om det kan være så stor forskjell på symptomer ved graviditet nr to?

Og så lurer jeg på om det er flere som har testet negativt på selve IKM-dagen, men fått positivt senere - Og hvor mange dager senere da i såfall,,,

Lykke til til andre prøvere og også til dere som har fått den lykkelige beskjeden! :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...