Spira31 Skrevet 23. juli 2010 #1 Skrevet 23. juli 2010 etter mange "vanlige" tester som slo ut positivt tok eg ein digital på utvanna urin ikveld (faktisk ganske kort tid etter forrige gang eg va på do...).. og den vise gravid den òg! Er bare 3+4 idag, den første positive testen kom på 3+2...aldri testet så tidlig positivt før. Tvillinger? Hihi, hadde vært gøy, men har prøvd så lenge på nr 2 (mistet 4 ganger, ikke vært gravid på ca 1 år nå,) så håper det går bra uansett om det er 1 eller flere... Jippi!!!!!!!!!!!!!!!!
MizzaM Skrevet 23. juli 2010 #3 Skrevet 23. juli 2010 Gratulerer:)! Krysser fingrene for at alt går bra med dere:))!!
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 23. juli 2010 #4 Skrevet 23. juli 2010 Gratulerer så masse og lykke til videre:)
Spira31 Skrevet 24. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 24. juli 2010 tusen takk jenter!:-) Veldig spent nå...
AO3 Skrevet 24. juli 2010 #7 Skrevet 24. juli 2010 Grattis!! Tror vi begge er på et annet forum også?
AO3 Skrevet 25. juli 2010 #10 Skrevet 25. juli 2010 Jada, det er jeg, men under et annet nick. Det er jeg som driver og stresser for den ultralyden på mandag hele tiden, inne på H.G..
Spira31 Skrevet 25. juli 2010 Forfatter #11 Skrevet 25. juli 2010 hehe! Er også der inne under et annet nick, jeg som er moderator foreløpig i det man er i før H.G! Men da vet vi det;) Skal dra til legen imorgen og be om hcgprøver og crinone...
AO3 Skrevet 25. juli 2010 #12 Skrevet 25. juli 2010 Jeg fant ikke ut om dette forumet før H.G. før i går, jeg... Sløv? *hehe* Da er kanskje du like nervøs for morgendagen som meg, da... Krysser fingrene for at alt går bra denne gangen for deg!
Spira31 Skrevet 25. juli 2010 Forfatter #13 Skrevet 25. juli 2010 :-) Vi får oppdatere hverandre da, enten her eller der! klem
Lillian;) Skrevet 25. juli 2010 #14 Skrevet 25. juli 2010 Gratulere så mye:) Tok en test i går selv jeg etter å ha gått mange dager og hatt menssmerter men det kom ingen mens. Sulle hatt mensen ca 23 juli. Tok testen og jammen var den ikke POSITIV du;) HURRA;) bare lurer på om hvor langt på vei jeg egentlig er jeg? er litt nå på omerådet, så hvordan kan jeg selv finne det ut?
Spira31 Skrevet 25. juli 2010 Forfatter #15 Skrevet 25. juli 2010 Hei! Beklager seint svar... det finnes terminkalkulator både her på barnimagen (hovedsiden nede til venstre) og f.eks på www.babyverden.no Syns den sistnevnte er veldig kjekk, der står det også de forskjellige milepælene ... men vil tippe du er 4+2 nå søndag og straks 4+3 da... sånn rundt der;) klem
Lillian;) Skrevet 26. juli 2010 #16 Skrevet 26. juli 2010 tusen takk for svar;) det sto at jeg er 4+2 i dag faktisk;) var litt morsomt å finne ut av. Merker jo allerede at ting skjer i kroppen, har stikkinger og litt smerter bak i ryggen. Er det også normalt eller? har jo aldrig vært gravdf før så aaaner ikke noe jeg;) og så har selvfølgelig puppene mine forandret seg da, meeeget undelig syns jeg dette her er. men litt godt å få "snakke" litt med andre i lik situasjon om dette her, for det er så maaange spørsmål at jeg blir nesten litt gal;) Klem:)
Lillian;) Skrevet 26. juli 2010 #18 Skrevet 26. juli 2010 Tuuuuuuusen takk for det;) Krysser bare fingerene for at dette her går som det skal, da dette er noe jeg om min samboer har ønsket en god stund;)
Spira31 Skrevet 26. juli 2010 Forfatter #19 Skrevet 26. juli 2010 Hihi Lillian. Tror hun gratulerte meg siden jeg startet denne tråden;) Eller kanskje oss begge! Satser på det går bra for oss begge jeg! klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå