Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fikk aldri noe svar fra Rosene, til tross for lovnader flere ganger.....

Så jeg prøver hos deg! :)

Ser du kjønnet på babyen vår?

Termin 25.oktober, jeg har en sønn på 7 år fra før....

Fødselsdatoen min er 23/07-1984, sambo sin er 29/11-1976

Ser du noe om jeg føder rundt termin, event, før/etter?

Tusen takk for svar! :D

Axinija ; jeg har da svart deg på privat mld jeg....Har du ikke fått den da?? Jeg sendte deg pm,om jeg hadde tatt deg,da jeg har flere spå tråder på bim.Og fikk til svar at det hadde jeg ikke.. Så da spådde jeg deg der.. For ca 2-3 dager sia....

Ha en fin lørdags kveld videre

Annonse

...dersom du har sendt avgårde svar til meg for noen dager siden;

Hvorfor sender du ikke samme meldingen på nytt?

Dersom du snakker sant, så har du den i så fall liggende i utboksen din...og du slipper spå "helt på nytt"! ;)

Hei Kimby! :-)

Du har spådd meg på Mail for mellom 2 - 3 år siden og du var kjempeflink!!!! Ble veeldig imponer over alt du skrev, så er ikke i tvil om at du har dei rette evnene, for ingen uten å være synske kunne si det du gjorde!

Absolutt alt stemte, også det du sa skulle skje unntatt en ting at jeg skulle få ei jente til....;-)

Jeg ble gravid og fikk en nydelig gutt som nå er 11 mnd! :-)

Men du så ei jente til på meg, beskrev henne til og med for meg, og du så henne sitte på fanget mitt og at hun var lik sin storesøster, så jeg lurer på om du ser det samme nå, og at jeg blir gravid igjen og det blir jente neste gang?

Vi er prøvere på nr.6 fra nå i Juli mnd, venter EL på ca 1 uke så håper at vi klarer og bli gravide igjen! :-)

Jeg er født 11.05.67

Klem fra meg :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...