Gå til innhold

Noen som har brukt Ery Max (antibiotika)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte på den på mandag - pga streptokokkinfeksjon i halsen. Problemet er at jeg får vondt i magen - spesielt øverst ved mellomgulvet - får kramper (eller en konstant murrende smerte - akkurat som om jeg er kjempesulten og det rumler i magen). I tillegg blir jeg uvel når jeg har spist. Tar pillene med litt mat (2 morgen og 2 kveld). Blir bedre noen timer etter mat.

Problemet er at jeg blir litt lett 'hypokonder' og er redd disse mageproblemene er noe alvorlig.... Sliter med magen fra før - har gjort i mange år og fått påvist stooor gallestein samt irritabel tykktarm....

Og når jeg nå får disse problemene i forbindelse med Ery Max så innbiller jeg meg all verden - og blir skikkelig deprimert.

Trenger derfor å høre om andre har hatt negative bivirkninger av denne antibiotikaen???

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg fikk også vondt i magen av de. Fikk byttet til noen andre.

Skrevet

Tror ikke du trenger å være redd. Det er helt vanlig å få vondt i magen og være kvalm ved bruk av Ery Max. Jeg har opplevd det selv. Jeg fikk ny time hos legen, fortalte om bivirkningene, og byttet til en type antibiotika som er litt mildere for magen.

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...