Gå til innhold

tidlige graviditets symptomer eller bare pms? hva tror dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Er ganske ny her og en ny prøver.

Jeg lurer på om symptomene jeg har er pga at jeg er gravid eller om det bare er jeg som så gjerne vil bli gravid at jeg innbiller meg ting??!

Jeg har symptomer som

- mensmurringer og stikking nederst i magen

- stive brystvorter som gjør vondt

- veldig oppblåst mage

- hormonell, dvs skiftende humør

Også føler jeg at jeg må spise mye mer!

Tok en test idag og den var negativ men så e det jo tidlig siden jeg har ikm om 4 dager. Men jeg måtte liksom bare prøve!

Så nå lurer jeg på om det har klikket for meg! :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe du høres helt ut som meg :P

jeg tror vi må være forsiktige med å kjenne etter symptomer, for da kjenner man alt :P tror det beste bare er å vente å se om tanta kommer ;)

krysser fingre og tær for at den ikke kommer :)

Skrevet

Akkurat disse symptomene har jeg hatt omtrent hver pp også. Men den pp spira satt, så hadde jeg hatt en "rar" fornemmelse i magen noen dager etter el. Klarer ikke å beskrive den, men det var liksom som jeg kjente noe skjedde. Det var det som gjorde at jeg skjønte at noe hadde skjedd, selv om jeg testet negativ først.

Innmari synd at symptomene er så like... Man burde tisset grønt hvis man var gravid, og rødt hvis ikke. Hadde gjort ting så mye enklere ;)

Lykke til, begge to :)

Skrevet

Jeg har 2 graviditeter bak meg men alikevel er det som å begynne på nytt ;-)

Jeg har også hatt alle symptomene to mnd nå.....

men jeg mener å huske rett at puppene har vært uvanlig såre.... når de er komt borti noe er det akuratt som en får strøm.... men de symptomene har vel egentlig ikke komt før etter forventet IKM det eneste jeg mener og tror kom før var trøtthet og litt sliten men hvem er ikke det imellom;-) så vi må vel vræe tolmodige til vi kommer til den tida

Skrevet

Ja vi får vel bare smøre oss med tålmodighet da og prøve å slappe av, selvom det er veldig vanskelig akkurat nå! ;)

Er rart det der, hvordan man plutselig tolker alt som skjer med kroppen som om det skulle være symptomer! Før jeg ble prøver hadde jeg ikke tenkt no særlig over disse tingene som skjer i kroppen min :P

Vi får bare holde hverandre oppdatert i neste uke om hva som skjer.. Synes det er spennende og fint å ha noen i samme situasjon å snakke med! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...