Lykken_er_tre Skrevet 23. juli 2010 #1 Skrevet 23. juli 2010 Leste denne artikkelen og må innrømme at jeg kjenner meg litt igjen i bekymringene. Noe å tenke over kanskje? http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Hoeye-krav-gjoer-gravide-engstelige-1124744.html
mammaløve Skrevet 23. juli 2010 #2 Skrevet 23. juli 2010 Kjenner meg veldig igjen i dette, spesielt i begynnelsen av svangerskapet mitt. Jeg begynte å grine en gang jeg glemte meg og spiste salami på skiva. Her skulle jeg få i meg to liter vann, en halvliter melk og fem om dagen, fisk og magert kjøtt pluss tran. Det holdt på å tyte ut av ørene på meg til sist... Etterhvert slappa jeg mer av, og har egentlig ikke styrt så mye. Alt med måte og sunn fornuft er min mors mantra, og det har egentlig fungert bra for meg. Men merker "superkvinnen" truer med å ta over av og til; her skal det jobbes og trenes og leves som vanlig, selv om jeg i perioder egentlig har vært skikkelig sliten (Har avsluttet delstudier i Afrika, har søkt og fått meg ny jobb, jobbet og fullført min utdannelse i løpet av svangerskapet...herrejemini). Sånt blir det grining av, og jeg har lovet meg selv å bare slappe helt av de siste ukene av graviditeten.
Lykken_er_tre Skrevet 24. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. juli 2010 Ja merket at det var mye i den artikkelen om å trene, ha perfekt hus, kosthold, være supermamma og jobbe 100% som traff meg litt. Etter en har vært inne på forum og diskutert sammen med andre gravide er det i grunn overraskende at noen barn i det hele tatt ble født sunne og friske i tidligere generasjoner som ikke hadde tilgang til internett og massemedier om alt som er farlig.... Jeg sier som deg alt med måte:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå