Gå til innhold

Prøv å stikk en tommel inn i rompa på mannen deres;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gjorde jeg!!!!! Hadde trodd han skulle klikke helt, for han har helt fobi mot ting i rompa hehe. Men han nøøøøøt det!!! (og ble litt skremt av seg selv,haha). Men mannens beste g-punkt er jo for faen i ræva;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan lukter det av tommelen din idag?

Skrevet

hehe.. de synes faktisk det er deilig ja.. men tanken ødlegger nok ofte for dem! Ikke det de tror skal være godt liksom.. veldig homo følelse rundt det hele..

Mannen min også ble overrasket over at det faktisk var så godt! Han ble helt rar.. men pga at tanken på det ble sært klarer han ikke å nyte det.. og jeg nyter egentlig heller ikke å stikke fingeren min i rompa hans... synes det er ekkelt..

Men om dere skal prøve er det viktig å bøye fingeren inn og opp imot ballene på en måte... og massere punktet der.. det er DA det tørner for dem!! hehe...

Men jeg har funnet en gyllen middelveg... massering på utsiden mellom ballene og rumpehullet.. da når du prostata'n fra utsiden og det er vist vannvittig godt!!:o) Mye mere delikat i mine øyne(hender...hehehe) og enklere for mannen min å innrømme at han liker det;)

Skrevet

Jeg kombinerer det å massere utenpå og inni. DET gjør mannen min gal det ;-) Når han er skikkelig tent så ber han om det selv faktisk.

Men når jeg sier på spøk at jeg skal skaffe den største dildoen jeg kan finne og en boks vaselin sånn at han finner ut hvordan det er å være meg under analsex så vil han ikke, hehe :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...