Gå til innhold

Tror jammen det jeg har klart det::) !!

Anbefalte innlegg

Jeg røyka helt frem til o.ul. Kutta da ned til et mildere merke samtidig som antall røyk også ble kutta kraftig ned. For et par uker siden da vi var på ul fikk vi se at det lå 2 små nurk i magen min! :) Begge hadde det bra å hadde fin vekst,men der å da bestemte jeg meg for å slutte. Etter det har jeg ikke tatt en eneste røyk!! Å det har faktisk vert mye lettere enn jeg trodde! Med riktig motivasjon å med tanke på at røyking ikke er bra for verken meg eller dem små så går det faktisk utrolig bra!

Det som har hjulpet meg er tanken på at jeg har et valg.

Hver dag har jeg to valg: Ta en røyk, eller å la være å røyke.

Hva er det verste som skjer dersom jeg ikke røyker? Ja, jeg blir røyksyk, med alt det som følger med der, men hei! Jeg dør da ikke!!??

Viss jeg la vær å røyke er det stoooor helsegevinst for både med å mine små:) Så enkelt som det.

Vet at det sikkert er mange som har røyke lenger enn meg. (røyka i 10 år) Men tenk litt over det hver gang du får lyst på en røyk. Trenger du den? Sånn egentlig? Er kroppen din avhengi av røyken for å overleve?

Prøv å gå litt uten å ta hver dag med museskritt. Føl litt på det når du er røyksyk. Det blir ikke verre enn det allerede er! Gå utenfor døra å trekk pusten dypt inn noen ganger å prøv å slapp av. Du klarte deg fint uten røyken før du starta, å du klarer deg nå og!

Ble langt det her gitt!!

Ønsker alle masse lykke til med røyk kutten:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142120516-tror-jammen-det-jeg-har-klart-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...