Venter tvillinger Januar13 Skrevet 23. juli 2010 #1 Skrevet 23. juli 2010 Hva kommer det egentlig av??? Stakkars hu presser og presser og får ikke ut noe :S Noe man kan gjøre?? (hu er litt over 3uker gammel)
benelen Skrevet 23. juli 2010 #2 Skrevet 23. juli 2010 Hver morgen drikker jeg smoothies hvor jeg har most noen svisker oppi. Lager det om kvelden slik at jeg kan spise litt fort og enkelt før snurra blir vill etter pupp. Dette har hjulpet her. hun trykker ikke så hardt lengre og det kommer fortere ut enn før. Ser st hun ikke blir så rød i stumpen lengre. Hun er nå fire uker gammel.
Mamma til to <3 Skrevet 23. juli 2010 #3 Skrevet 23. juli 2010 Hadde akuratt samme problemet med min første. Han presset og presset til han ble helt rødsprengt i ansiktet stakkar. Det jeg merket hjalp veldig var å bruke litt tid på å få opp rapen etter amming, ofte kom det to og tre raper også pleide jeg å la han ligge uten bleie i 5-10 min hver ettermiddag hvor pressingen var som verst og da kom det mye luft. Brukte litt minifom også og det fungerte bra på han. Alt ble borte etter at han ble 2 mnd gammel. Lykke til =)
Mamma til to <3 Skrevet 23. juli 2010 #4 Skrevet 23. juli 2010 pressingen kommer av at tarmene må tilvenne seg melka. De har jo fått all næring gjennom navlestrengen lenge og da tar det litt tid. :-/
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 23. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 23. juli 2010 Er først nå hu sliter litt stakkars Til nå har ikke avføring vært noe problem.. Hatt masse luft i magen og fått det ut.. Raper etter hvert måltid av meg. (ammer)
Junigutt 2010 <3 Skrevet 23. juli 2010 #6 Skrevet 23. juli 2010 Skriver det samme her, da jeg opplevde det samme med min.. Han pressa som om han skulle ha ut.. huff, jeg vet ikke.. helt rød i ansiktet. stakkars liten! Ringte helsesøstra og hun sa at jeg skulle gi han sukkervann! blande 1dl kokende vann med 1 ss sukker, avkjøle det og gi han 0,5 ml hver gang før amming i en dag. Hvis det ikke ble bra skulle man øke til 1dl vann og 2 ss sukker. Jeg opplever at det hjelper masse, og han er en helt annen unge nå Kanskje det hjelper for deg og!
Junigutt 2010 <3 Skrevet 23. juli 2010 #7 Skrevet 23. juli 2010 Fortsettelse: Han har heller ikke hatt noe problemer med avføringen, men problemet har vært masse masse luft i magen! Han er også 3 uker!
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 23. juli 2010 Forfatter #8 Skrevet 23. juli 2010 sukkervann kan hjelpe på "hard" mage på småttisa og ja... Prøve det da.. Her er det jo så si amming hver 30-60min Hu her spiser bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå