Gå til innhold

Simo 123 eller Emmaljunga Scooter? Hva er best?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Har hatt scootern, men solgte den og kjøpte simo 123:) Scooter er helt ok, men kan ikke måle seg med simo 123, den har myyye bedre komfort for barnet og den kan brukes til ungen er 4 år (om du måtte ønske:).

Go for Simo 123:)

Den er dessuten utrolig lett å få solgt igjen etter du er ferdig med den:)

Har hatt scooter og det var en kjempegod vogn, men den ble fort for liten for gutten min. Den ble for kort i ryggen og det var ikke plass til en skikkelig pose i sittedelen.

Kjøpte med simo 123, som riktig nok er ei tyngre vogn, men mye mer "vogn" i mine øyne. Den har utrolig komfortabel liggestilling for barnet med god plass i lengde og bredde. Kalesjen og fotposen er også mye bedre enn på scooter.

• 1 måned senere...

Kan ikke forstå dere som sier at scooteren blir for kort i ryggen? Den er jo en av de lengste vel?? Jeg har en STOR 2 åring som har mer en god plass oppi der. Og han er stor, folk tror han er fire år liksom. hmmm

Annonse

Jeg har en simo 123 med lufthjul. Er kjempefornøyd :-) Snuppa sover kjempegodt i den! Den er vind og vanntett - betryggende å tenke på mtp vinter med snø og kulde:-) Jeg synes det er mye vogn til å være trille. . .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...