Perle79 gravid med nr 2 Skrevet 23. juli 2010 #1 Skrevet 23. juli 2010 Akkurat fullegåtte 20 uker i dag! Nå har det bare halvparten igjen! Gud som jeg gleder meg til å få denne ungen! Alt er bra med den lille gutten. Veldig aktiv krabat inni magen! En deilig følelse!
..snøklokke.. Skrevet 23. juli 2010 #2 Skrevet 23. juli 2010 Postet et svar til deg tidligere men det er visst ikke registrert:) Jeg er snart halvveis jeg og, kun 1 uke til! Tiden går jammen fort:) Liv i magen min og, mer for hver dag, men likevel mye roligere enn med de to andre guttene våre. Kanskje en roligere liten gutt dette!? Magen derimot, den vokser i raserfart, og jeg er overrasket over hvor stor den allerede er nå 19 uker på vei.. Men men, får leve med det og:) Lykke til videre:)
Perle79 gravid med nr 2 Skrevet 24. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. juli 2010 Så deilig at du også har kommet så langt! Min mage har plutselig bare vokst på et par uker. Det er helt rart! Ønsker deg lykke til med nr. 3. Gjør nok ikke at det er LITT roligere inni der Jeg hopper nesten opp av stolen hver gang gutten dunker. Håper jeg blir mer vant til dette Riktig god helg!
..snøklokke.. Skrevet 24. juli 2010 #4 Skrevet 24. juli 2010 Ja, det er godt å være så langt som halvveis. Jeg gleder meg mer og mer til å treffe den lille som vokser inni meg. Kan av og til fylles med en hoppende glede over altsammen. Andre ganger fylles jeg av skepsis og lurer på hva i huleste vi tenker på Det blir jo travelt, men jeg håper det blir levelig og. Særlig 2 mann hos oss (4 år nå) er meget livlig, så det gjør ikke noe om denne tassen er en rolig liten knott. Kan sikkert være med å balansere flokken litt:)) For det blir jo en liten flokk, tenk det, tre stk som sitter i sofaen og ser barnetv:) Liksom litt tripp, trapp, trull.. Hehe.. God helg til deg og!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå