Gå til innhold

LH og HCG

aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

2 svært negative graviditets tester, 2 svært positive EL tester. Ikm var for 2 dager siden. har begynt å utvikle gravide symptomer men det er sikkert bare psykosomatisk. men uansett..... enten så får den riktige testen slå ann eller så får bare TR komme. eller ikke komme helst :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samma her, jeg har MEGET presis mensen....... hatt det i 12 år... etter klokka omtrent..... da jeg fikk gutt i fjordsommer tenkte jeg at jeg skulle få noen mnd opphold med mens, men LIKE GJERNE I SAMME syklus dukket den opp 1 mnd etter fødsel..... ja ja,...MEN hadde IKM i dag,MEN ikke kommet noe.....men er testen positiv ? NEI!? ikke tatt el test da... siden g test var neg... men hva skjer?

Skrevet

aner ikke. min mens kan gjerne hoppe litt kommer aldri mer enn 5 dager over tiden. så om 4 dager kan jeg virkelig spekulere. men seriøst! jeg skulle peppre maten og holdt på å brekke meg. det lukta helt jævli. gikk igjennom hele krydderhylla for å finne noe å ha på maten og det var en grusom rund tur. alt lukta fælt. men kan jo spekulere i om dette er en svært utspekulert runde PMS, men hvem vet. etter hva jeg har lest er EL testene mye mer sensitiv men gir ofte feil resultat. men g-testen i går var helt negativ. i dag kunne jeg skimte en strek hvis jeg stirret intenst nok på den. så jeg tok den for negativ også. tror nesten jeg må starte en blogg snart :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...