aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3 Skrevet 23. juli 2010 #1 Skrevet 23. juli 2010 2 svært negative graviditets tester, 2 svært positive EL tester. Ikm var for 2 dager siden. har begynt å utvikle gravide symptomer men det er sikkert bare psykosomatisk. men uansett..... enten så får den riktige testen slå ann eller så får bare TR komme. eller ikke komme helst
Elviraen Skrevet 23. juli 2010 #2 Skrevet 23. juli 2010 Samma her, jeg har MEGET presis mensen....... hatt det i 12 år... etter klokka omtrent..... da jeg fikk gutt i fjordsommer tenkte jeg at jeg skulle få noen mnd opphold med mens, men LIKE GJERNE I SAMME syklus dukket den opp 1 mnd etter fødsel..... ja ja,...MEN hadde IKM i dag,MEN ikke kommet noe.....men er testen positiv ? NEI!? ikke tatt el test da... siden g test var neg... men hva skjer?
aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3 Skrevet 23. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2010 aner ikke. min mens kan gjerne hoppe litt kommer aldri mer enn 5 dager over tiden. så om 4 dager kan jeg virkelig spekulere. men seriøst! jeg skulle peppre maten og holdt på å brekke meg. det lukta helt jævli. gikk igjennom hele krydderhylla for å finne noe å ha på maten og det var en grusom rund tur. alt lukta fælt. men kan jo spekulere i om dette er en svært utspekulert runde PMS, men hvem vet. etter hva jeg har lest er EL testene mye mer sensitiv men gir ofte feil resultat. men g-testen i går var helt negativ. i dag kunne jeg skimte en strek hvis jeg stirret intenst nok på den. så jeg tok den for negativ også. tror nesten jeg må starte en blogg snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå