Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm.. Vet ikke helt.. Isåfall er den veldig svak å kan ikke se om den er rosa eller ikke.

Skrevet

Jeg kan ikke se noe særlig..

Du kan jo vente i noen dager og ta en ny test=)

Skrevet

Beklager, men ser bare 1 strek... Du bør nok vente i noen dager før du tester på nytt.

Skrevet

takk, har fått opp sånne svake streker på 3 tester nå + 1 negativ test annet merke..

Skrevet

Prøv med ein digital test, så slepp du å lure;)

Skrevet

Sorry, ser bare 1 strek.

Vent et par dager og ta en ny test om mensen ikke har kommet enda.

Ikke ta en digital nå. Dersom der er en strek det, er den så svak fremdeles at en digital vil bli negativ.

Skrevet

ARGH.. tok en digital test og gjett hva, det gikk gale, det dukket bare opp en bok på testen.. Bortkastet penger, nå gidder jeg ikke å teste meg flere ganger.. skikkelig surt :(:(

Skrevet

Har du kvitteringen på den?

Dersom det tegnet fremdeles er på den i morgen, kan du ta den med der du kjøpte den og klage. Husker ei som gjorde det og fikk ny.

Skrevet

Er apoteket du kjøpte den på åpent nå?

Trodde alle stengte kl 16-17.

Så klart er det oppe nå, kan du ta det nå

Skrevet

Er visst bare jeg som ser streken her;) hehe den er jo uuuuuuuuuuuuuuultra svak:)

flytter man blikket fra side til side ser man den, stirrer man rett på er det vanskelig...

Men du må nok ta en ny i morgen tidlig for å være sikker....

Skrevet

Jeg ser en ultra svak strek. Jeg fikk slik ultra svak strek selv på to tester to dager på rad, så ventet jeg to dager og tok en ny. Da var der ingen tegn til strek. Mensen kom til slutt bare litt sent. Krysser fingrenen for deg :)

Skrevet

Jeg ser en veldig, veldig svak strek på bilde nr 2. Og jeg ser at den er brei også.

Ta en ny test i morgen.

Skrevet

Jeg ser en veldig veldig svak strek på bilde nr to jeg da... Min strek var også like svak da jeg testet positivt da jeg var 3+5:)

Skrevet

jeg ser også en veldig svak strek spesielt på det første bilde. :)

Skrevet

jeg som ikke har testet med en slik før og ikke aner hvor strek nr 2 kanskje skal være.. klarer ikke å finne strek nr 2.. dessverre.. Prøv igjen om et par dager du =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...