Gå til innhold

Den streken fra navelen og ned....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når er det vanlig å få den ? Jeg er nå 6 måneder på vei og ikke antydning til den streken.............. Flere ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg merket den svakt i midten av 7 mnd :) Er jo ikke alle som får den, hos meg ser den mer ut som en tynn skygge-aktig strek. Eneste er at min ikke bare går fra navlen og ned, men fra navlen og oppover også :P

Skrevet

Jeg hadde en svak strek da jeg skulle ha barn nr.1.

Men med barn nr.2, 3 og nå 4 er der ikke/har der ikke vært antydning :))

Skrevet

Jeg er 26+2 og har heller ikke antydning til strek...

Skrevet

ho felles veninna vårres som åsså e gravid ha heller ikke den, eg ha ikke sett no tel den enda. så e ikke alle som får :)

Skrevet

Jeg fikk den streken i slutten av 7'ende måned:)

Skrevet

Jeg har min nå, egentlig ganske tydelig og er bare 20 uker på vei. Kom allerede antydninger i uke 14 ..

Skrevet

Jeg er 26+5 med nr 2 og har ikke denne berømte streken i dette svangerskapet heller.. Enn så lenge... =)

Skrevet

Vet at jeg fikk den streken ganske tidelig i første svangerskap, men denne gangen har jeg ikke noe tegn på at den skal komme...Nå er jeg 13+3

Skrevet

Hos meg dukket den opp over natten i uke 10. Men er jo mange som ikke får den, så tror ikke det har så mye å si om man får den eller ikke ;)

Skrevet

Jeg fikk min veldig tidlig, i uke 8 la jeg merke til den... :) Men det er visst ikke alle som får den, så det er ingen grunn til bekymring :)

Skrevet

Er 27+6 og antydning til den gitt.. Ikke alle som får heller

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...