Gå til innhold

Flere som har rydde og vaske dilla? :)

Anbefalte innlegg

Jeg er bare 24+3, men har hatt vaske og rydde dilla i flere uker allerede. Har hørt at rede-bygger-innstinktet pleier og komme helt på slutten av svangerskapet. Husker jeg hadde dette da jeg gikk med dattra mi også. ALT vaskes! Hele tiden! Vegger, tak, gulv, vinduer.. heheh.. Aldri vært så rent her før!

Flere som har det slik?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142120112-flere-som-har-rydde-og-vaske-dilla/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg melder meg lett inn i "støv på hjernen" -klubben! Liker å ha det rent og pent ellers også, men de siste mnd har vaskingen tatt helt overhånd! Ikke spes. greit med bekkenløsning...men, men..!

Er 27+3 i dag.

Sitter i øyeblikket og lurer på om jeg skal vaske gardinene i dag (-sist vasket for 3 uker siden), eller om jeg skal begynne å rense teppene i stuen.. Litt slitsom er det med all denne vaskingen, men jeg stortrives faktisk med det! :))

Heheh.. Samme her. Bekkenet krangler og protesterer, men jeg trives med å rydde og vaske nå faktisk. Det er jo veldig deilig å ha det slik hjemme da. Men når ALT er vasket sitter jeg og lurer på om jeg skal bare begynne på nytt. Heheh.. :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...