Gå til innhold

Orker ikke mer :( ang testene mine..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok 3 tester fra Onsdag til idag med en sånn tidlig test fra merket preditor..

onsdag; svak linje nesten umulig å se

torsdag; litt tydligere linje men mer rosa

fredag: synlig mørk rød linje men fremdeles svakt..

tok etterpå ny test med first response;

- Negativ :(

Har forventet mens idag tror jeg er usikker siden jeg har ustabil syklus..

Jeg vet ikke om jeg er gravid eller ikke, blir gal, hvor mange tester skal jeg ta egentlig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har altid brukt Clearblue og er fornøyd med dem. Jeg tok den Clearblue som du kan ta 4 dager før forventet mens, og den slo bra ut med en gang. Men vet også det er forskjell fra person til person også på hvor mye gravidets hormoner som skilles ut.

Så ville anbefalt en Clearblue:)

Lykke til!

Skrevet

Signerer denne :)

prøv Clearblue!

Skrevet

Clearblue, digital :-)

Men vent nå noen dager, enten er du gravid eller så kommer mensen, er du gravid blir det jo mye venting framover ;-) La hcg nivået bli høyere, er du gravid vises det ihvertfall på en test om noen dager :-) Fikk positiv 10 dager over ikm, og testet bare en gang før, det krever litt, men du klarer det :-)

Skrevet

Jeg har også funnet ut at jeg er gravid, og jeg har testet med Quick Respons og Clearblue Digital. Veldig fornøyd med dem.

Mine Quick Respons var veldig klare + at CB lyste gravid.

LYKKE TIL :)

Skrevet

Enig med tidligere innlegg, prøv en CB digital! Da får du et klart svar som ikke kan tolkes i den ene eller den andre retningen. Vent et par dager, og test med morgenurin. Får du negativt svar, kjøp en til og vent i enda noen dager før du tester igjen.

Selv har jeg aldri hatt annet enn knallsterke positive streker (billigtester og vanlig CB), men jeg tester også en bra stund etter IKM, så det skulle kanskje bare mangle... Ingen tvil, med andre ord. Likevel synes jeg det er herlig å ta en CB digital og se at det faktisk står "gravid" der, da er det liksom ingen tvil!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...