*Jej* Skrevet 23. juli 2010 #1 Skrevet 23. juli 2010 Har 5 dager igjen til termin, og er sååå utrolig lei allerede! Er 2gangs, og første kom 2 uker før termin! Nå aner jeg ikke hva jeg skal finne på mens jeg venter. Hva gjør dere andre. Er sliten og lei, så jeg er ute etter "sittestillende" aktiviteter Kjenner dere på at dere er lei, eller er det bare meg?
faythleen Skrevet 23. juli 2010 #2 Skrevet 23. juli 2010 Jeg har 2 uker igjen til termin, og her går dagene fort! Jeg prøver å slappe av så mye som mulig, men har gjerne en ærend i byen sånn at dagen blir brutt opp. Kryper gjerne tilbake under dyna når 2-åringen er levert i barnehagen. Hører på lydbøker, baker brød, syr ferdig klokkestrengen til 2-åringen (som ble påbegynt for 2,5 år siden...), pusler i hagen, ser på film, smugleser jobbmail og surfer altfor mye på nett. Jeg hadde store planer om å scrappe, men det har jeg ikke kommet i gang med...
Nicoline3 Skrevet 23. juli 2010 #3 Skrevet 23. juli 2010 Jaaaaaaaaaa jeg er LEI!!!!! Kom skikkelig i dag kjenner jeg! 3 dager til termin,men er 3 gangs og begge de to andre kom 10 og 13 over, så jeg har innstilt meg på at det kan gå to uker til.... BLÆHHHHH!!! Leter etter tips til noe å gjøre selv også.....har BL høyt BT og fått beskjed om å ta det helt rolig. KJEDER MEG KONGELIG!!! Så alle innspill til aktiviteter taes imot med stor takk! (er hjemme med 3 åring pga stengt barnehage)
meg83 Skrevet 23. juli 2010 #4 Skrevet 23. juli 2010 Jeg har en drøy uke til termin og er egentlig ikke så alt for lei. Nyter hver dag Men nå er jeg heldig og er i god form nå på slutten.. Dagene går bl.a. med til kafebesøk, småturer, baking, strikking, fiksing i leiligheten... Av stillesittende aktiviteter går det bl.a. an å lage fotobok, scrappe, strikke, hekle, tegne, male, lese, sole seg, skrive brev, nettshoppe, se film, ringe og prate med koselige folk...f.eks =)
mammaløve Skrevet 23. juli 2010 #5 Skrevet 23. juli 2010 Jeg ringer en gammel og god venninne om dagen Sånne telefoner som man aldri får tid til å ta ellers Her klarer jeg desverre ikke å være så veldig aktiv lengre (heftig bekkenløsning kom som kasta på meg i forrige uke, så det føles bare som om hele rumpa skal gå i to om jeg går littt) Så her er det sittende sortering av skap og skuffer, besøk til venner som pusser opp leilighet, kafèbesøk, i morgen er det innflytning- og bursdagsfest hos noen venner, katten har fått seg en ordentlig omgang med børsten (for aller første gang) og MASSE kos med kjæresten! Og masse UNO-spilling med bonusdattera..synes egentlig dagene foreløpig går litt fort! En uke av permisjonen er snart over, og det er jo så mye man skulle ha gjort...jeg skulle jo blandt annet tvinge alle jeg kjenner til å komme på barmhjertighetsbesøk til den høygravide før småen kommer! Også bruker jeg masse masse tid på å bare sitte å drømme meg bort....lurer så utrolig mye på hvordan livet blir etter at vi har fått den lille luringen inn i livene våre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå