MammaMø85 Skrevet 23. juli 2010 #1 Skrevet 23. juli 2010 Syntes liksom jeg kan skimte noe på billigstrimmel, men det er igrunn bare gjetting..
Elviraen Skrevet 23. juli 2010 #2 Skrevet 23. juli 2010 He Jeg har ikm i dag.... kjenner ikke NOE til henne..... jeg bruker å ha mensenmage som jeg kaller det, oppblåst og øm dagen før mensen dagen etter...... men som sagt ikke noen tegn til dette.... men jeg testet med strimmel i mårres... ikke noe strek du gitt..... sist jeg var gravid hadde jeg positiv test ikm..... har ikke piling på hva som skjer, men skal vente med å teste på nytt til i morgen tidlig.......hva gjør du? tror cb digital er den som er mest korrekt, den er jo veldig enkel i forhold til uklare streker, den sier GRAVID eller IKKE gravid........
MammaMø85 Skrevet 23. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2010 Hei Måtte jo bare ut å kjøpe meg en cb test. ikke digital da men... testa istad og både jeg og sambo kan skimte en svaaaaak strek i tillegg til den som skal være der... Men veit ikke om jeg ble så mye klokere. Har også begynt å blø bittelitt, men det kan jo være helt normalt.. Er vel bare å se an utover, om det blir mer tante og mindre strek. Slutter jeg å spotte igjen idag så kan det hende jeg bare MÅ teste imorra tidlig...
Elviraen Skrevet 23. juli 2010 #4 Skrevet 23. juli 2010 Hvis du får en svak strek på cb er du nok gravid ja....... er ikke så uvanlig å spotte litt når man "skulle hatt mensen" når man er gravid, jeg har kjøpt en cb digital.... testa i mårres med sånn billigreie.... tror det her quicktests.com de er negative i lange baner, men TR er ikke her enda.... så får se i mårratili når jeg vokner om jeg kjenner noe.... ja ja, da er det bare å vente og se.... men det er jo for godt til å være sannt om det skulle bli klaff på 1 pp denne gangen også..... vi får se.,
me5 Skrevet 23. juli 2010 #5 Skrevet 23. juli 2010 da jeg var gravid med min 2,guttunge hadde jeg tatt mangen tester som var negative... billigtester men kunne ikke helt fatte at jeg gikk over tida... ble ekstra "gretten" da venninna mi sa hun hadde testet positivt ... fikk da en cb test av henne og den var positiv med det samme ingen tvil der nei...... så jeg føler vel også at det er litt så som så men det kan vre ok med noen billig tester å ta i forkant..... ja litt for psyken;-) jeg har nok tatt noen unødvendige tester og da er det jo ok med den billige typen det er løye hvordan man straks etter en hygge stund får både de ene og andre symptomene ;-)
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 23. juli 2010 #6 Skrevet 23. juli 2010 Min erfaring er at jeg alltid tester positivt tidligst med billigstrimler. CB digital er den som trenger mest hcg for å slå ut, så den tester positivt noen dager etter de andre. En skygge eller svak strek er jo også ett utslag, som betyr hcg i urinen. Ergo= Jeg tror du er gravid ) Jeg har testet svak skygge først med mine to svangerskap, og det var full klaff det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå