Gå til innhold

Nedpress og "stikking", 37 uker..flere?

Anbefalte innlegg

Gjest grønn paprika
Skrevet

det kommer stadig en skikkelig vond ilende smerte, noen som vet hva dette er for sikkert? Er 3-gangs, men kan ikke huske denne smerten. Har hatt det en gang i blant en mnd tid, men nå er det mye hver dag..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter denne, lurer på det samme.. Hadde litt murringer nederst i magen i går og hatt stikking nedover i skjeden i dag.. hadde ikke dette i forrige sv.skap. Er det modning, eller skjer det noe snart kanskje? Er 38+3 uker på vei :)

Skrevet

Hatt dette siden uke 35, og fikk vite hos jordmor at det bare er hodet til småen som "skrur" seg ned i bekkenet. Når man får kynnere kjenner man gjerne at det stikker til rundt urinrør/blære. Har det desverre fremdeles sånn nå i uke 38. Noen ganger kjennes det ut som om småen er på tur ut...resulterer i en veldig langsom og vraltende gange...

Skrevet

Dette skjer med meg også, har vært slik den siste uken om ikke lengre. Jeg går inn i uke 34 i dag. Den stikkingen er maks ubehagelig! :)

Skrevet

Har det slik også, i uke 37 nå! Kjennes faktisk ut som om baby "skrur" seg ned. Sa jm noe om hvor lang tid det kan ta? Jeg mener - det trenger ikke holde på veldig lenge..

Skrevet

Det lurer jeg også på, om det kan være rett før noe skjer??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...