februar11 Skrevet 23. juli 2010 #1 Skrevet 23. juli 2010 Noen andre som har termin samme dag som meg? Kan noen forklare dette med ukene? Føler meg helt forvirret når jeg leser inn på mammanett, bim, babyverden osv...står så mye forskjellig...10+4 skal jeg lese uke 11 eller uke 10? NÅR er jeg i uke 12? Beklager forvirringen min, vil bare fort over i uke 12 Hvordan er formen til de som skal ha fra 10.02-16-02? Enedlig har jeg fått igjen litt av energien
enda en Skrevet 23. juli 2010 #2 Skrevet 23. juli 2010 Hei, jeg har termin 14.februar. Jeg følger babyverden sin, og iflg den er jeg 10+6 idag. Her inne betyr det at du skal lese uke 11, siden du er INNE I din 11. uke (dumt opplegg spør du meg). Du er over i 2.trimester når du er 12+1. Altså i din 13.uke... (forvirra nå, hva??) Jeg har alltid telt svangerskapslengde i fullgåtte uker + antall dager. Synes at det er greiest. Formen har vært super, men kvalmen og trøttheten begynte nå for en uke siden. Magen er oppblåst og til tider stor , og det frister veldig å bare hoppe inn i mammaklærne. Men da blir det veldig synlig, så enn så lenge får folk bare tro at jeg har lagt på meg! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå