Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som har termin samme dag som meg? Kan noen forklare dette med ukene? :) Føler meg helt forvirret når jeg leser inn på mammanett, bim, babyverden osv...står så mye forskjellig...10+4 skal jeg lese uke 11 eller uke 10? NÅR er jeg i uke 12? Beklager forvirringen min, vil bare fort over i uke 12 :) Hvordan er formen til de som skal ha fra 10.02-16-02? Enedlig har jeg fått igjen litt av energien :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg har termin 14.februar. Jeg følger babyverden sin, og iflg den er jeg 10+6 idag. Her inne betyr det at du skal lese uke 11, siden du er INNE I din 11. uke (dumt opplegg spør du meg). Du er over i 2.trimester når du er 12+1. Altså i din 13.uke... (forvirra nå, hva??)

Jeg har alltid telt svangerskapslengde i fullgåtte uker + antall dager. Synes at det er greiest.

Formen har vært super, men kvalmen og trøttheten begynte nå for en uke siden. Magen er oppblåst og til tider stor , og det frister veldig å bare hoppe inn i mammaklærne. Men da blir det veldig synlig, så enn så lenge får folk bare tro at jeg har lagt på meg! ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...