Gå til innhold

Flere fra telemark/grenland her med oktober bebis i magen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så koslig at vi er flere da, trodde nesten det var bare meg her inne jeg....:) Formen min er ganske bra, koser meg og nyter hver dag! Syns tiden går kjempefort nå....har termin 6 oktober , kanskje noen av oss møtes på føden?;)

Jobber dere fortsatt fullt? Og har dere alt klart til den lille enda? Her er det meste klart, men vet jeg litt tidlig ute...:) Syns bare det er så morro å forberede og ordne til.....:)

Er også i full jobb forløpig.

siden vi har ei jente fra før og ikke vet kjønnet på den i magen har vi ikke kjøpt noe ennå.Har vogn,bilstol +++++,var shoppinggal under forrige graviditet:P Skal kjøpe bag til en babytravel vogn,ellers må vi vente litt til med andre innkjøp.

Skal på ny ultralyd 25 august,håper å få vite kjønnet da..

Annonse

Så bra å høre =) Ja tiden går kjempe fort,og det er deilig.

Jeg har vært sykemeldt siden juni,pga vond rygg og i tillegg klarte de ikke tilrettelegge for meg slik at jeg kunne fortsette. Så sånn gikk det =/

Her er ikke noe klart bortsett fra vi har montert sprinkelsenga. Men føler lissom jeg har så god tid enda så har ikke stressa så mye. Kanskje jeg begynner å vaske litt klær til uka. Må få tida til å gå ;-)

Skal også på siste ultralyd om en uke, og da håper jeg han ikke ligger i seteleie lenger. Selv om han har god tid på å snu seg før fødsel, kjenner jeg at det stresser meg litt. Livredd for setefødsel og keisersnitt!!

Hadde jo vært kjempe artig om vi møttes på føden da :-D

Hei jenter

Jeg er 35 år og bor i Skien. Vi venter nr 3 (en gutt) 10 okt. Har ikke noe særlig klart, men skal til Sverige en tur å kjøpe vogn til helgen. Den vi kjøpte til 1. mann er utslitt og gitt bort som bhg. vogn:-) Har jo fortsatt god tid selvom ukene flyr avsted. Jobber ganske mye. Sm fra en liten del av stillingen min pga turnus arbeid. Formen er overraskende bra, men starter jo å merke på kroppen at en er i uke 30.

Ps: angående seteleie. Jenta mi lå i seteleie frem til uke 38. Klarte da å snu seg uten at jeg merket det. Hun var ikke ei lita jente. Veide nesten 4100 g når hun ble født. Så ikke fortvil. Det er håp og mulighet for at de snur helt frem til fødsel. Selvom de er store osv.

Lykke til alle sammen.

Vi kjøpte også vogn i Sverige, og er kjempe fornøyde. =) Sparer jo litt på å kjøpe der. Har dere bestemt dere for hvilke vogn da?

Ja han har jo forsatt noen uker å snu seg på, men håper han har gjort det så slipper jeg å bekymre meg resten av svangerskapet =) Magefølelsen min sier han her er en skikkelig plugg.

Lykke til til deg også ;-)

Vi endte opp med Emmaljunga city cross og city bag. Fikk tips om utsalg på 2010 mod. i Trollhattan. Har holdt av alt sammen der. Utolig lett vogn, deilig. Dere da?

Håper du får ønske ditt oppfyllt på ultralyd☺

Vi har også kjøpt vogn i sverige, en emmaljunga edge duo combi. Kjempefornøyd, syns vogna er superfin....:) Har dere navnene klare eller? Vi har nesten bestemt oss, men ikke heeelt enda....:)

Ble en Emmaljunga her også. Smart duo combi med det letteste understellet. Synes sportsunderstellet ble for tungt med tanke på at vi bor i annen etasje og må bære vogna inn og ut.

Nå står den hos svigers, og hver gang vi er der må jeg ned å trille litt. Hehe. Litt tullete bare :-p

Vi har også nesten bestemt navn. Har egentlig bare et navn som står på lista. Har gått opp for flere forslag. I begynnelsen kom de som perler på en snor.

Huff ja. han MÅ snu seg. Blir dårlig bare av tanken på keisersnitt :(

• 2 uker senere...

Annonse

Hei dere:)

Så mange fra Grenland, så koselig:) Trodde jeg var den eneste her inne..:) Hehe..

Jeg er 24år, bor i Porsgrunn og venter ei lita prinsessa 1.okt:)

Og nå nærmer det seg veldig for oss med oktober baby;) Herlig, skal bli godt å bli ferdig nå og få jenta vår til verden:)

Hvordan er formen deres?

Ja, vi er jo ganske mange!:)

Lillegull-i-magen: Jeg har også termin 6 oktober;) Kankje vi havner samtidig på føden....?:)

Formen min er i grunn ikke værst, men begynner å kjenne det nå.....eneste jeg sliter med er bekkenet, så fra i dag er jeg sykemeldt siden jobben min innebærer mye løfting og aktivitet.

Syns det er utrolig rart å tenke på at det bare er noen uker igjen nå!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...