Gå til innhold

Da nærmer det seg start av 2.forsøk.

Anbefalte innlegg

Hei!

Håper dere alle har en fin sommer, ferien har gått litt for fort.

Kjenner på kroppen og humøret at det har vært godt med en sommerpause fra forsøk. Men 7 august braker det løs med nesespray, jeg hadde kort regime sist, så dette er nytt for meg. Føler jeg har en trang for å snakke om det heletiden, samtidig som jeg ikke vil at alle skal vite det. Jeg har klart å holde meg;)

Det er vel greit å veksle på neseborene, eller må man det ? (hehe) viktig å starte med rare spørsmål..hehe.

Fortsetter under...

Hallo!

Skjønner godt du vil snakke om det hele tiden. Vi har valgt å ikke være åpne om dette, og det for å "beskytte oss" litt i forhold til spørsmål. Orker ikke at alle skal vite og alle skal spørre. Noen få vet om det, og de får til gjengjeld vite alt:-) Noen kanskje mer enn de hadde lyst til å vite - ha ha!

Hvilken nesespray skal du bruke? Jeg bruker Suprecur, og der er det iallefall greit å bytte nesebor:-)

det er ikke mange som vet det hvertfall, men har bestemt meg for at ingen skal få vite når egg skal ut og tilbake denne gangen. Selv spørsmål fra en ble for mye akkurat da.:)

Skal bruke Synarela nesespray, går ut i fra at det er greit å veksle nesebor.

Ja det er nok lurt å bytte nesebor for på meg sved det litt i begynnelsen så jeg laget en avkryssings system. Skal ha andre forsøk i sept. Jeg fortalte "alle" det for ryktene går jo uansett og det vises jo på en om det går bra eller ikke. Synes det er så slitsomt å måtte dikte opp noe om hvorfor man er borte fra jobb og sånn. Lykke til

Hei!

Så spennende da.. Vi kommer til å følge hverandre!! Skal beg med synarela 8august! Både gleder å gruer meg, men blir godt å endelig være i gang igjen;-) Dette blir vårt 2.fersforsøk..

Krysser fingrene for at dette går bra;-) Ha en fortsatt fin sommer!

"Solformørkelse", er du tidligere "Spennende sommer i vente"?

I såfall fulgte vi hverandre gjennom første forsøket i mai. Jeg er "Lever i håpet". Jeg har sett etter deg her inne den siste tiden.

Håper så veldig at det klaffer for dere denne gangen.

Annonse

Så bra at du er oppladet til ny runde med prøving. Misunner deg virkelig ikke.

Her går alt bare bra. Er kommet over i 2.trimester 14 uker på vei.

Men kjenner meg ikke gravid ut i det heletatt. Lurer på om det virkelig er noe inni magen min. Misforså meg rett, men føler det er litt oppskrytt å være gravid... Endrer seg nok når ting begynner å vises.

Jeg er ennå masse inne på assistert befruktning og følger med på "gamle kjennte". Savner dette forumet litt fordi det er så fint samhold her inne.

Jeg ønsker alle her inne MASSE lykke til. Håper det klaffer for dere alle. Ingen fortjener å gå gjennom prøverørshelvete mange ganger.

Jeg blir nok å følge med deg videre. Håpet så inderlig det skulle klaffe for oss begge forrige runde. Jeg krysser alt av fingre og tær...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...