Gå til innhold

Roper på fiskelisken :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei du,

Skjønner at du blir utålmodig... særlig hvis JM/folk har sagt du ikke kommer til å gå over tiden... (utrolig dumt å si..!!!)

Da blir jo dagene MEGA lange! vente vente vente..

Jeg har heller ingen tegn til "action" her..

Hadde noen vonde kynnere med murring på mandag/tirsdagskvelden, men det dabbet av - og har ikke kjent noe mer siden :(

Igår gikk vi på IKEA i 3 timer ... men det resulterte kun i bekken smerter... hehehe!

Det kan jo hende vi kommer inn samtidig .. men jeg tror nok at du er igang før meg...

(kommer til å gå 16 dager over jeg...) Grrrr.. ;o)

Nei du, håååper vi begge føder snart!!!

Gleder meg skikkelig til å møte dem begge to:)

Ha en fin helg! Klem H.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei :) Heldigvis så har ikke jordmor sagt noe men alle i familien sier at siden dette er 2.mann så kommer den før. Og nå har magen min synket og bla bla bla.

For en uke siden så våknet jeg av murringer men de gav seg og har ikke kjent noe ennå nei.

Jeg får satt tålmodigheten min på prøve nå kjenner jeg. Og alle her inne føder jo som bare det :)

Håper at siden du har bekkenløsning så føder du inatt samtidig med meg :) Husker hvor forferdelig det var med bekkenløsning og hvor fort det forsvant når babyen var ute :)

Gleder meg til babyene kommer og vi kan spise litt lunsj igjen...har brukt altfor lite penger på det i det siste ;)

Nei..håper jeg våkner av at vannet går inatt eller av noen skikkelig tak i magen.

Ha en fin helg dere også...så håper jeg vi sees :D

Skrevet

Hei igjen!

Jeg vet det føles ut som om "alle" føder og "mister" slimpropper hele tiden (her inne) .. men det er nok ikke sånn :)

Tror vi begge to må være litt tålmodige... = lett å si..

Igår kveld hadde jeg igjen et par VONDE, murrende kynnere, men det var det.

CC har sagt 25.juli hele veien (imorgen) - men jeg er litt tvilende :=)

Hadde vært supermorsomt å møtt dere på sykehuset.. hihi!

Uansett - det er ikke veldig lenge igjen for noen av oss!

Gleder meg også til lunsj med babys igjen!

Ses snart, klem H.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...