Countess Skrevet 23. juli 2010 #1 Skrevet 23. juli 2010 Jenta mi på 13 mnd begynner i barnehage om ca en mnd, og vi skal nå gjøre litt innkjøp. Hva trenger hun av uteklær/sko og diverse? Typisk meg å kjøpe masse greier hun ikke vil trenge. Vi har ennå ikke fått brev om hva hun skal ha med seg og slikt, så jeg har ca null peiling
svirrehodet Skrevet 23. juli 2010 #2 Skrevet 23. juli 2010 sko, dress, lue, (innesko er ikke nødvendig), navnemerker til klær og div. Ellers, dersom hun bruker koseklut, er det greit å kjøpe en identisk (eller bortimot), som hun kan ha i bhg.. Matboks og drikkeflaske, dersom det ikke er i bhg. Skal hun sove inne eller ute? De bhg jeg kjenner til må du ha egen seng dersom hun sover inne.. Vi syntes det var veldig greit å ha vogn som kunne være til å sove ute i bhg, og en her hjemme.
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 23. juli 2010 #3 Skrevet 23. juli 2010 regntøy støvler dress sko nok skiftetøy(body/genser/t-skjorter, bukser sokker osv...) evt tynn fleece/ulldress i tilfelle det er kaldt en dag på høsten... matboks(evt. drikkeflaske)hvis det ikke er matservering i bhg. evt antiskli tøfler eller sokker solhatt...etterhvert tynn lue som nevnt over er det kjekt med navnelapper..kan bestilles på navnelappen.no askeladden.no har du ikke fått noe info ang soving ute eller inne? ta en tlf og hør om du må ha med vogn eller noe... dette var det jeg kom på i farta.jobber i bhg og det jeg syns er viktigst er nok skiftetøy til allslags vær-)
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 23. juli 2010 #4 Skrevet 23. juli 2010 litt feil adresser der... navnelapper.no navnelappen. no nordicprint.no(bestillte der selv..billigste jeg fant;-) merkalt.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå