vimsa .-) på overtid Skrevet 23. juli 2010 #1 Skrevet 23. juli 2010 har du sovet eller hatt rier eller født i natt?????????
Melkerullen Skrevet 23. juli 2010 #2 Skrevet 23. juli 2010 Hei, 2 av 3 - gikk og la meg og fikk faktisk sove etter en stund, men våknet av rier og har fortsatt rier....litt leit at de dabbet sånn av, men de er lange og veldig intense/vonde de som kommer nå, men hyppigheten vil jeg gjerne ha opp igjen før jeg reiser inn til Føden... Nå skal mannen min levere ungene i bhg og deretter tenkte jeg å ta ham med på en liten tur for å se om ikke vi kan få gang, orker ikke gå sånn hele dagen...men det er vel ikke jeg som bestemmer det:) Men det MÅ jo være ekte gang nå som det varer så lenge!!! Forresten, sitter her med rietelleren som ei anbefalte her inne, enkel og grei,anbefaler dere andre og å legge til på favoritter: http://www.rieteller.no/ Var veldig grei å bruke selv, for jeg klarer ikke følge med på klokken når jeg har rier:) Å, håper dette er "it" og at 23. blir fødselsdagen:) Så kjekt dere følger med meg!!!
vimsa .-) på overtid Skrevet 23. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. juli 2010 høres ut som min første fødsel det der... holdt på fra kveld/natt til klokka to på formiddagen dagen etter med rier, så dabbet det av en time eller fire, og så kom det styrket tilbake.... sterkere og sterkere.... og plutselig bar det til føden og da hadde jeg syv cm da jeg kom inn :-) du er nok igang ja... ååååh, så spennende!!!!! :-) gleder meg til fødselshistorien din nå da :-) lykke til!!!!!! her inne følger vi med deg vettu... :-)
Melkerullen Skrevet 23. juli 2010 #4 Skrevet 23. juli 2010 Godt å høre at det er andre som har hatt det sånn, mine forrige fødsler var rett på - men forstår jo at jeg var veldig heldig,da:) Nå vil jeg bare at han skal få levert og kommet hjem, for de er vonde når de står på, blæh...ikke kjekt å være alene da... syv cm, det er bra jobba Vimsa!!! Er veldig spent nå, håper at jeg kan få noe epidural denne gangen, de andre gangene var jeg for sen til å få, men dette blir en annen lek, kjenner jeg...på flere måter...eller så spiller nervene meg et lite puss, hehe!!!
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 23. juli 2010 #5 Skrevet 23. juli 2010 Åååååååh så spennende Melkerullen!!!! Satt og leste på den andre tråden din fra i går og kjente jeg var superspent på slutten her:))))) Du er jo garantert i gang siden de fortsatt holder på!!!! Hvor lenge varer de nå da? Du burde vel kanskje ta en tlf til føden syns jeg for det kan plutselig gå veldig fort det her; også med tanke på den lange reiseveien du har. Vet at hvis de varer opp i mot 2 min så er de ekstremt effektive i alle fall.... Følger spent med på oppdatering fra deg og ønsker deg masse masse masse lykke til i dag! Det blir nok baby på dere i dag tipper jeg:)))) Stor klem
Melkerullen Skrevet 23. juli 2010 #6 Skrevet 23. juli 2010 Å, håper det Maddemor!!! Har vært ute og beveget meg rundt nå, men det ble ikke hyppigere rier av det...men en ting er sikkert, det å bevege seg og stå i varm dusj lindrer riene veldig godt, i forhold til det å sitte/ligge!!! Men du har rett, bør nok ringe Føden snart, er nesten helg og mindre bemanning der også.....å, tenk om jeg får holde henne i armene innen natten, snufs!!! Er så vanvittig emosjonell når jeg føder, husker det fra de andre 2 fødslene og, men vet ikke om det er fordi jeg er rørt eller synes synd i meg selv, hehe, er nok lett blanding!!! Riene varer rundt 1 minutt, kjenner godt at det tar tak "nedentil", så de er ihvertfall gode for noe, ja! Men om det plutselig snur og går raskere nå, så kan det gå kjapt ja, du sier noe der.... Tusen takk for lykkeønskninger:)
Melkerullen Skrevet 23. juli 2010 #8 Skrevet 23. juli 2010 Tusen takk! Nå har det vært mellom 20-15 min mellom riene, men endelig begynner tiden imellom å minke så smått...har variert veldig, men riene er nå opp mot minuttet, innimellom over og vonde. Skal prøve å vente litt til, vil ned mot 10 min før vi kontakter Føden og evt drar inn for sjekk. Kontakter dem nok uansett snart, siden det snart er helg og jeg føler jeg har hodt på lenge nå....fordi jeg er bortskjemt med kjappe fødsler, hehe!!!
Gjest Skrevet 23. juli 2010 #9 Skrevet 23. juli 2010 som jeg misunner deg.. selvom jeg har 3 uker igjen selv skulle jeg ønske det var min tur Hvilken uke er du i melkerullen? Å masse masse lykke til Kan du kaste litt smerter over hit også før du drar på føden?
Melkerullen Skrevet 23. juli 2010 #10 Skrevet 23. juli 2010 Haha, det skal jeg, vet du:) Jeg har kun 4 dager til termin, så det er ikke rart at jeg er igang nå. Førstemann kom og 4 dager før termin, mens nr 2 kom på termindagen!! Men denne gangen kjennes ting ganske annerledes ut - eller jeg bare tror jeg husker de andre fødslene, hehe! Går ihvertfall senere dette, bank i bordet:) Skal drysse masse fødestøv rundt etterhvert, bare vent:) Men du - nyt de siste ukene som gravid, selv om det er utrolig kjekt å få møte nurkene sine, så er det ganske spesielt å gå gravid og, ikke alle som får oppleve det - så vi er utrolig heldige:)
Mammahjertet <3 Skrevet 23. juli 2010 #11 Skrevet 23. juli 2010 Lykke til! :-) Jeg har termin om 8 dager, så kanskje det snart er min tur også. Gleder meg til å lese fødehistorien din etter en tid.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 23. juli 2010 #12 Skrevet 23. juli 2010 Masse, masse lykke til. Håper det har tatt seg opp nå. Alle mine fødsler har vært forskjellige (den 3 og siste den beste), men felles for dem alle er at de har vært ferdige veldig kjappe. Krysser fingre for at du snart trykker bebien ut!! Klemmer
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 23. juli 2010 #13 Skrevet 23. juli 2010 nå er du vel godt i gang på sykehuset sikkert:) Ønsker deg masse lykke til og håper dette blir en dag du ser tilbake på med et smil:)
mo9x Skrevet 23. juli 2010 #14 Skrevet 23. juli 2010 Sender masse lykkefødestøv fra Trysil!! (og håper på boomerang-effekt i tillegg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå